tragédiou toho celého bude, že to vyzerá tak, že to sú nejaké #modernépostupyasfaltovaniašpeciálnepreBratislavu Presne takým systémom som videl asfaltovať chodík na Vajnorskej... najprv vyliali celoplošne bez toho aby si to vyčistili a pripravili okolo stĺpov a potom to tam okolo stĺpov dorábali sekali atď. proste hnus
2 poznatky k rekonštrukcii DKR:
akokoľvek sú niektoré riešenia nelogické (stĺpy v strede, závody kto vyleje viacej betónu) tak tento týždeň to opäť pokorili pretože plánovanie nebolo plánované, keď najprv vyasfaltovali vozovku na Botanickej a po vyasfaltovaní začali robiť prídlažbu na krajnicito veľmi nenapomôže trvácnosti,
tabuľa na bývalom PKO pre ET smer centrum nefunguje od samotného začiatku, pričom fungujú všetky ostatné ktoré boli zapojené neskôr- je tam nejaký závažnejší problém alebo stačí že hore je dátum a čas?
Všetko ide podľa plánu tak, ako som to avizoval: držať to čo najdlhšie stopnuté, neustále podávať nové a nové námietky po jednom, a keď príde 11/2021 začať s podpisovaním vždy na 1 rok doplňujúcich núdzových zmlúv.
Stále trvám na tom, aj keď to dotknutí odmietali, že budem prekvapený, kebyže súťaž prebehne včas a normálne. Tu sa IDS nezmení len tak k lepšiemu...
Zdravím ,
nakoľko vlákno DKR už nie je vidno navrchu v diskusií pridám to sem. https://youtu.be/1StEoR3Ba4w
4K timelapse točené dnes.
V podstate je takáto situácia (už od mája) na Botanickej ul.
Doplním Laminátku. Takže história a-30:
1. Októbrové nám. (vtedy - dnes Župné) - tunel - Mlynská dolina - Patrónka - Dúbravka/Lamač - odlíšenie 30D resp. 30L.
2. Rozdelenie na 30 (ex 30D) a 35 (ex 35L) (polovica 60. rokov).
3. Spojenie a-40 (Šaf. nám. - Pod. Biskupice) s a-30 (prelom 60. a 70. rokov).
4. Namiesto Patrónky cez Karlovu Ves - nepamätám si, či zároveň so spojením týchto liniek alebo o trochu neskôr. Zostalo to takto aj po obnovení a predĺžení električkovej dopravy do KV (1975), lebo do Dúbravky sa ešte nejazdilo.
5. Po sprevádzkovaní električiek do Dúbravky sa nám a-30 scvrkla do biskupickej časti i keď pôvodná a-30 bola práve tá dúbravská...
6. No a v rámci oblastného číslovania sa z 26 stala 30 a z 30 potom 70, ako to už bolo uvedené.
Otázka je, čo je vajce a čo sliepka - môj prvý šotokontakt s MHD a súčasne linkou 30 bol, keď ma môj dedko vozil autobusom Škoda 706 RTO na sedadle spolujazdca od Kapucínov cez tunel, po nábreží, okolo Slováka a ZOO, cez Patrónku po Brnianskej (vtedy Brnenskej) do Lamača.
65 by mala mať preklad aj s 53. Možno by stačilo prehodiť odchody 52 a 56, čím by vznikol preklad 56 a 65 smer Rača. Ale obávam sa, že by to rozladilo ich obehy. Možno by sa tým pádom museli prehodiť aj v opačnom smere a potom by zasa jazdili 56 a 65 zároveň z Rače na Zlaté piesky.
Linka 30 jazdila myslím cez starú Dúbravku, tak ako dnes 83. Do Dúbravky jazdila zrejme dovtedy, kým predĺžili električky na konečnú Pri kríži (1986). Potom ju skrátili do trasy ŽST. P.B. - Most SNP, stále s číslom 30 až do veľkého prečíslovania v januári 2000. Linka 70 sa potom prehodila na Prievozskú, keď začali stavať Most Apollo a už tak zostala.
OKey539
nakoľko vlákno DKR už nie je vidno navrchu v diskusií pridám to sem.
https://youtu.be/1StEoR3Ba4w
4K timelapse točené dnes.
V podstate je takáto situácia (už od mája) na Botanickej ul.