Reply on: si #237206:
Kedy tam vlastne bol naposledy nejaky vlak? Respektive preco prave jedna kolaj vyzera este ako tak udrziavana a vsetky ostatne su zarastene? https://www.google.sk/maps/@48.1612968,17.1263313,3a,54.3y,232.19h,81.57t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipMnvyL7PjBrcRDs1QJ_iNPIOCymZ1CkimX5aJS3!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMnvyL7PjBrcRDs1QJ_iNPIOCymZ1CkimX5aJS3%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya15.5361-ro-0-fo100!7i9216!8i4044?hl=sk
?)
. Samozrejm, že vo svete sú aj podobné riešenia, však Berlin Hbf. má tri nezávislé úrovne. Všetko je to lepšie ako Filiálka.
. Je predpoklad, že v prípade reaktivácie by sa projektanti starého usporiadania nedržali ale napriek tomu - buď by stanica nemala južné zhlavie a tým pádom by sem mohli jazdiť len vratné súpravy alebo by boli peróny patrične odsadené od Šancinovského ulice s príslušným predĺžením dochádzkových vzdialeností. Proste tá myšlienka je blbosť.
3pa3ck3
Mať jednokoľajky, hoci aj krátke spojky, na takto exponovaných tratiach je veľmi nebezpečné, keďže pri akejkoľvek mimoriadnosti je automaticky daný smer neprejazdný. Taktiež v podstate nie je možné realizovať výluky dlhšie ako pár hodín (jedna noc). A obchádzky na oba smery by boli v celku dlhé a s nutnosťou úvrate.