Regiojet začína kapacitne posilňovať S70. Špičkové vlaky budú zdvojené alebo poschodové. S70 ma celodenný hodinový interval.
Slovak Lines od dnes má zhustenú premávku, pridali sa mnohé ranné spoje k žel. staniciam a špičkové PRIAME spoje do Bratislavy.
A čo robí zssk? Ostatné S-ká majú dvojhodinový interval a zo dňa na deň sa vlaky postupne plnia, už sa sedí po troch v štvorkach počas špičiek, aspoň teda na S60. Nie sme ďaleko od toho, aby sa začalo opäť stáť. A zase sa budú vyhovárať na to, že to je vec vlády, opäť flexibilita nula bodov, lebo sobotňajšiu premávku majú zavedenú plošne, nie len po krajoch ci regiónoch...
Slovak Lines od dnes má zhustenú premávku, pridali sa mnohé ranné spoje k žel. staniciam a špičkové PRIAME spoje do Bratislavy.
A čo robí zssk? Ostatné S-ká majú dvojhodinový interval a zo dňa na deň sa vlaky postupne plnia, už sa sedí po troch v štvorkach počas špičiek, aspoň teda na S60. Nie sme ďaleko od toho, aby sa začalo opäť stáť. A zase sa budú vyhovárať na to, že to je vec vlády, opäť flexibilita nula bodov, lebo sobotňajšiu premávku majú zavedenú plošne, nie len po krajoch ci regiónoch...
martinah
pri takomto rozdavani penazi, odvody neznizia a ostatnu rovnako vysoke, ak nie este vyssie
nizsie trzby budu, predpokladam, pokryvat vyssou cenou pcl, a v tom pripade presun k autam bude este vyraznejsi, pretoze clovek si 2x rozmysli, ci bude z vysokych odvodov dotovat zadarmo dopravu inym plus platit este aj vyssiu pcl a komfort cestovania sa mu znizi, a pokial siahnu na objem vykonov, tak konecna