Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #233584:
Že by stály prevod v diferenciáli?
Reply on: TomJ #233589:
To, že vibrovala a následne rezonoval celý voz bolo asi najskôr dôsledok toho, že niečo (alebo viacero vecí) nebolo dobre dotiahnutých, alebo vôbec dotiahnutých - v zmysle zašróbovaných alebo dobre ukotvených. Uvedené vozy s VOITH-kou boli veľmi živé, svižné, rýchlo sa rozbiehali a mali dobré zrýchlenie aj do vysokých rýchlostí.
Reply on: Andy #233591:
Oznacuje koniec zastavky.
Reply on: JamaVOku #233587:
A akú má funkciu? 😁
Keby niekto mal záujem, mám na predaj jednu knihu Autobusy v Bratislave, v 100% stave, ponúkam za 35 eur.
Reply on: B@rdi #233588:
Ale jeden cas vibrovala tak, ze som pri sedeni v zadnej patke skoro dostal otras mozgu. 😁
Reply on: N/A #233584:
Moja 3516 prežila 90km/h bez ujmy, nič sa nerozpadlo.
Reply on: Public Transport #233585:
Je to tzv. majacik, oznacuje koniec zastavky.
tbusabustram6609

tbusabustram6609

Reply on: trolejbus6207 #233583:
Ďakujem 😀
Public Transport

Public Transport

Prosim Vás,
poviete mi niekto čo je tento stĺpik?
Ďakujem
Neviete niekto, v čom boli kinderká #3515-3521 iné, že mali maximálku 100 km/h? S tým 3-stupňovým Voithom sa to muselo rozpadať za jazdy. 😂
Reply on: tbusabustram6609 #233579:
Skúsim zistiť, naposledy som sa na ňu pýtal koncom januára, vtedy bola ešte v SOR-e...
Reply on: si #233549:
116 aj keď mala červené číslo nebol to žiadny expres, v čase svojho vzniku nevynechávala nič (išla cez Kopčiansku) a po presmerovaní na Panónsku vynechávala len 3 neskôr 2 zastávky na Panónskej. Rovnako aj iné "červené" linky nemuseli byť nevyhnutne expres napr. 111, 113, 118 a narozdiel od nich 116 premávala aj cez víkend.
tbusabustram6609

tbusabustram6609

Reply on: N/A #233580:
Zabijem môj mobil a jeho autocorect 😂 😂 😂 😂
Reply on: tbusabustram6609 #233579:
Zdravím - pozdrav;
Zdravým - datív: dám zdravým ľuďom koláč, inštrumentál: so zdravým človekom...
😉
tbusabustram6609

tbusabustram6609

Zdravým, nevie niekto, kedy sa vráti #6809 z opravy ?🙂
Reply on: N/A #233575:
S tým nemám žiaden problém. Akurát sa môže stať, že keď štúdia bude tvrdiť, že električka bude najlepšia, lenže sa po jej realizácii zistí, že predpoklady zo štúdie sa nestretli s realitou, zostanú ti koľajnice (v prípade ak nebudú električkové trate pojazďovateľné aj autobusmi), ktoré bez úprav nevyužiješ, či meniarne, ktoré tiež budú na nič, ak ich nevyužiješ napríklad ako súčasť infra pre trolejbusy/elektrobusy,...
Reply on: Peter6607 #233576:
Nestacilo by tie okna zamknut?
Ja len dúfam, že DPB konečne zatlačí na kampaň, nech ľudia neotvárajú okná v klimatizovaných vozidlách. Poučiť treba aj vodičov, nech to na konečných kontrolujú a zatvárajú. Raz som išiel v horúčave 29 T s otvorenými oknami. Vodič mal na háku, obehal som to ja, do 5 minút bola električka znova vychladená... Vodič musí dbať na tepelný komfort cestujúcich. Naozaj ma ako cestujúceho nebaví riešiť stále teplo vo voze kvôli otvoreným oknám.

Reply on: Dispecer #233574:
Na metódy pokus-omyl (resp. na prípadnú prestavbu nejakého BRT na električku) ale už tobôž nie sú peniaze. Ak sa to raz má robiť, nech sa spraví poriadna štúdia, ktorá bude zohľadňovať predpokladaný vývoj mesta na niekoľko desiatok rokov dopredu a teda nech sa električka spraví podľa takých parametrov, aké výhľadovo tam chceme mať a nie aké tam sú teraz (tzn. modal-share, charakter okolitej zástavby a pod.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.