Reply on: Mhr1 #233313:
Môžem ťa ubezpečiť, že ten šlendrián si uvedomuje, že v DPB existuje aj rada technologických vozidiel číslovaná 8xxx. Oprav(te) ak sa myslím, nachádza sa v nej:- 5 autobusov autoškoly,
- 2 trolejbusy autoškoly
- 2 servisné LIAZky
Naproti tomu existuje X technologických vozidiel, ktoré majú čísla z inej rady (dispečerské, trolejové bežky), nemajú žiadne čísla (traťovácka Karosa, pluh, zametacie, dodávky na vysypanej košov), alebo im zostali pôvodné čísla (zimná hotovosť, Soka údržby električiek).
IČV slúžia okrem internej evidencie aj na dispečerské riadenie a žiadne z týchto vozidiel centrálny dispečing sledovať nebude, takže či im čísla zostanú, alebo sa zmenia ( už cez víkend som písal, že rada 1xxx bude pre minibus a špeciálne vozidlá) je pre potreby IDS BK úplne jedno.
Mimochodom, návrh tohto číslovania DPB videl a odsúhlasil ho, následkom čoho vznikol aj nový systém číslovania v ktorom sú už zaradené MANy a berlínske Solarisy.
Joyki
Aj keď súhlasím, že sú celkom nekoncepčne rozdelené IDS číselné rady, noví dopravcovia a nové zóny budú mať asi iný systém číslovania. Zóny sa teraz očíslovali po 10. odstupoch, miestami po 5., sú aj nelogické posuny, Trnava je zas 400 za 500kovými, kde Báhoň a Cífer je v 640 a 650. A Galanta zas bude nejaká 400-ková zóna, a SAD DS do Bratislavy prejde cez 600-kové zóny, teda tá autobusová linka zrejme dostane číselný rad 4xx, pričom na senecký smer chodia výlučne 6xx. Je to TTSK, áno, ale tým pádom priveľa miest obsadzuje zbytočne BSK. Mohlo to byť od Záhoria po Šamorín 3xx, 4xx, 5xx, 6xx a pre TTSK 7xx, ak je také dôležité rozdeľovať kraje, alebo nerozlišovať kraje a zachovať oblastné označenie.