Precitaj si najnovsie spravy o 2.etape elektricky v danej sekcii ,kde som dal info zo zastupitelstva.
Dna 12.12.2019 bude zverejneny novy material na schvalenie,ktory uz prerokovala meska rada a zverejni ich pod nazvami:
a) Návrh na vysporiadanie pozemkov v Bratislave, k. ú. Petržalka, v prospech verejnoprospešnej stavby „Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor-Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. časť Bosákova ulica-Janíkov dvor“ – pokračovanie
b Informácia o stave realizácie Nosného systému MHD v Bratislave
Potom si ich mozes precitat
Tak chyba dát nemá nič s technológiou, ale s tým človekom čo tie dáta pripravuje. Rovnako chybné by sa dali pripraviť aj dáta o dráhe, akurát tam to asi robil nejaky zodpovednejší zamestnanec.
Bývalá zastávka Tunel predsa tiež bola pred tunelom, nie? Na mieste kde je dnes pamätník.
Každopádne mi dnes nenapadá miesto kde by zastávka MHD bola mimo pokrytie GPS. Navyše existujú GPS repeatre ktoré dúfam že sa začnú čoskoro stávať štandardom pri podzemných dopravných stavbách.
Jediné, čo mi napadá, kedy nesedelo to dráhové kritérium boli prípady, kedy sa zastávka premiestnila, či už dočansne, alebo natrvalo sa presunula do inej polohy. A potom pri niektorých vozoch s poruchami, čo vôbec nepočítali kilometre (tam sa to dalo nastaviť podľa otvárania dverí), alebo počítali vzidlanoesť trojnásobne oproti reálne prejdenej. Ale ináč pre bežné linky to fungovalo spoľahlivo. Pri "novom" systéme boli niektoré zastávky "umiestnené" uprostred lesoparku, priamo v Dunaji, či Morave, a pod. A hoci toto nie je chyba systému vyhlasovania zastávok podľa GPS ako takého, je tam podľa mňa väčšie riziko nepresností ako pri dráhovom kritériu.
Úprimne mi nenapadá jediný dôvod prečo by dráhové kritérium malo byť spolahlivejšie ako GPS (a ubezpečujem ťa že s ním problémy bývali). Určite by som sa v tomto do minulosti nevracal.
Druhá vec je implementácia, tie palubáky tak celkovo nepôsobia nejak ultrakvalitne.
Revízia na to nemá nijaký vplyv, skôr to bude len zhoda náhod - tie nové palubáky sa ľúbia "stratiť z éteru" (výpadok GPS), čo spôsobuje to, že prestanú prehadzovať zastávky. Ak si to vodič neskoro všimne, musí ručne "dobehnúť" trasu ako ty hovoríš. V lepšom prípade sa palubák uvedomí po pár zastávkach, v tom horšom pomôže až reset na konečnej.
Kontrolná otázka - má priebeh revízie cestovných lístkov dopad na vyhlasovanie zastávok? Dnes som zažil v električke 29T revízorov a dve zastávky počas kontroly sme absolvovali bez hlásenia zastávok, až potom to vodič "dobiehal", je to štandartný jav alebo sa niečo pokašlalo?
Okrem novej linky 225 ŽST Zohor - Záhorská Ves, a skrátenia liniek po hranicu pôsobnosti IDS BK nič nového, ani prevratného. Trochu upravené minúty v prípade nezmyselných random-netaktov do taktu, či prehodenia spojv od Os na REX a opačne. Snáď po spustení prevádzky dispečingu upravia aj čakacie doby na staniciach, ako to avizovali, lebo niektoré sú pri niektorých linkách 20-minútové.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207