Zdravím, mám otázku na expertov na tarifu IDS BK. Príklad: mám PCL na zóny 100+101 a chcem cestovať vlakom z hl.st. do Zohoru, takže si potrebujem dokúpiť lístok na dve zóny a 15 min. Vlak vyráža 8:16. Dajme tomu, že prídem na nástupište o 8:05, ale keďže si chcem pohodlne sadnúť, tak si hneď zakúpim lístok v označovači na nástupišti a sadnem si do pristaveného vlaku. Lenže ten ešte strávi pár minút navyše čakaním na ktoviečo a kým vyrazí, lístok takmer vypršal. Ak by sprievodca ku mne prišiel až niekde za DNV, lístok bude už dávno vypršaný. Čo s tým?
Uvidí sprievodca vo vlaku ten lístok na mojej karte, aj keď už bude po platnosti? Počíta tarifa IDS BK s niečím takým, že ja vlastne potrebujem lístok s "odloženým štartom platnosti", až na záver svojej cesty vlakom? Snáď každý, kto tento systém vymýšľal, chápe, že nemôžem vystúpiť na Devínskom Jazere a urýchlene si kupovať lístok v tamojšom označovači... Alebo nič také neexistuje a ja si musím buď vopred kúpiť lístok s dlhšou platnosťou, alebo lístok ZSSK, alebo v opačnom prípade riskovať, že si budem musieť kúpiť od sprievodcu druhý lístok s prirážkou?
Prečo nesedí nový grafikon platný od 1.10.2019 linky č.75 uverejnený tu, s výveskou na zástavke(tiež platný od 1.10)? Pracovník za toto zodpovedný HANBA!!! A potom, že cestuj autobusom a auto nechaj doma... napr. ráno z Dolných honov ide o 7 hod a potom až 7,20 a tu uvádza aj o 7,12 -no ten vôbec nechodí!
Výjazdy budú cez Habánsky mlyn, v opačnom smere pravé odbočenie z Mlynskej doliny do Valašskej. T. j. trať cez Habánsky mlyn bude jednosmerná. Zatiaľ sa s tým uvažuje takto.
Stavom tých stĺpov by som si nebol dvakrát istý...
A ak ideme podľa stožiarov, tak sú aj Pri Suchom mlyne medzi Brnianskou a Limbovou, tam ideme drôtovať tiež ?
Ale ten nápad cez Habánsky mlyn (severnú časť), nie je zlý. Trakčné stožiare a zastávkové niky na Dubovej tam ešte stále sú Spolu s bratislavským unikátom - chodníkom oparkovaným z oboch strán.
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.
Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Pokial viem, SL listky z busov ziadne ochranne prvky nemaju. Urcite nie vodotlac. Ale tie stare su aspon vydavane na nejakom oficialnom podklade.
Divim sa ze partneri v IDS toleruju toto co teraz SL vydava. Lebo hentaky listok si pri troche snahy ktokolvek vyrobi aj doma a moze cestovat za cenu papiera.
Musel by si komplet prerobiť križovatku. Jednak je tam dnes neobíditeľný ostrovček a chýba v tomto smere signalizácia. Nehovorím, že by sa to nedalo schovať pod projekt, ale vytvoril by si ďalšiu fázu v signálnom pláne a obávam sa, či vzhľadom na priepustnosť tej nešťastnej križovatky, by to neznamenalo posun k horšiemu.
A neviem, či sa plánuje 204 spájať cez Hroboňku alebo cez Kramáre. Oba varianty majú svoje pre a proti, no cez Hroboňku mi to príde nevhodnejšie (výhoda je len v kratšom jazdnom čase, prejazde ulicami bez kongescií a skoré zaradenie do BUS pruhu už na Brnianskej - tieto výhody platia len v špičke)
Nebolo by raz pre zmenu fajn spraviť niečo ucelené, aby sme nemuseli tak ako teraz byť svedkami ako sa normálna trať rozdelila na 3 časti v 15-17? ročnom horizonte? S pohľadom načo sa čudujem že sme vymenili konské povozy keď nás vedeli presunúť z bodu A do bodu B. Ako sa dostane voz z Valašskej smerom k ZOO? Buď batéria alebo zachádzka cez Vojenskú nemocnicu a pri tom sa jedná o necelých 400m jednostopej trate aj keď netrúfam si odhadnúť stav trakčných stožiarov + 2 výhybky a 2 kríženia.
No ale tie nové strojčeky používajú mäkší papier, písmo je ťažšie čitateľné (tuším aj menšie). Naopak, lístky zo starších strojčekov sa mi zdajú byť vizuálne príťažlivejšie a ťažšie falšovateľné [majú akoby vodotlač či ako to nazvať]. Škoda, že nemám momentálne na naskenovanie nejaké na porovnanie.
Na Facebook stránkach Slováci v Kittsee / Slováci v Hainburgu sa šíri informácia, že od novembra alebo decembra tohto roka (najpravdepodobnejšie vraj od polovice decembra) bude namiesto DPB jazdiť do Hainburgu Slovak Lines. Ešte sa čaká na povolenia.
Peon