Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #231930:
No ale tie nové strojčeky používajú mäkší papier, písmo je ťažšie čitateľné (tuším aj menšie). Naopak, lístky zo starších strojčekov sa mi zdajú byť vizuálne príťažlivejšie a ťažšie falšovateľné [majú akoby vodotlač či ako to nazvať]. Škoda, že nemám momentálne na naskenovanie nejaké na porovnanie.
Na Facebook stránkach Slováci v Kittsee / Slováci v Hainburgu sa šíri informácia, že od novembra alebo decembra tohto roka (najpravdepodobnejšie vraj od polovice decembra) bude namiesto DPB jazdiť do Hainburgu Slovak Lines. Ešte sa čaká na povolenia.
Reply on: Joyki #231929:
Vymenili prvých 50 a sú v testovaní a ak sa osvedčia, dovybavia nimi pravdepodobne všetky zvyšné vozidlá.
Reply on: Valec #231927:
A to ja odkiaľ mám vedieť, či taký autobus príde? Nevymenia všetky?
Reply on: 810zssk #231921:
A nezabúdajme na (pomerne čerstvú) zastávku Galvaniho, ubytovňa Prima. 😂

Ja tiež dúfam, že tieto nezmysli skončia a zase zastávky, kde je významný orientačný objekt (komerčný alebo nie) budú premenované po ňom.



A ku tým hláseniam vo vozidlách – tam by sa podľa mňa v prvom rade mala hlásiť rovnocenná informácia v angličtine aj v slovenčine.

Teda buď je dôležitá povedzme informácia o tom, že to Trhovisko sa volá Miletičova aj v slovenčine, alebo v angličtine by sa mal hlásiť iba ten óópen ér márket (bez dodatku Mylee tyčova). A podobne aj pri všetkcýh ostatných "turistických" názvoch a oznamoch ako Blú čŕč, memórial (pamätník) pri Chatamovi...
Reply on: Joyki #231926:
Myslel to v rámci tých 50 autobusov, ktoré majú vybavené novými pokladňami.
Reply on: MatejBA #231925:
Ale čo:
Know-how a skúsenosti získané za posledný z komerčných liniek teraz chcú preniesť aj do prímestskej regionálnej dopravy vo verejnom záujme, ktorá tvorí jadro podnikania Slovak Lines.

"V krátkom čase už chystáme postupné zavádzanie možnosti platby kartou u vodiča, ktorá by sa mala stať štandardom v hromadnej doprave," dodal Labant.

to už asi v rámci celého IDS tým pádom. Vlaky nejako zaostávajú... teda neviem či nové popky (ktoré už rok nie sú v užívaní) sú aj terminálmi.
Reply on: 810zssk #231921:
To neviem, ci platia, ale ide mi o to, aby boli nejake jasne pravidla, aby nemohol niekto iny namietat "preco Aupark moze mat a XYZ nie" 🙂
Za 19 rokov zľudovel aj názov Polus city center.

Názov Miu Nové Mesto tam bolo predtým.

Myslím si , že keď tlačia majitelia OC toľko prachov do zmeny zaužívanej značky Polus tak zainvestujú aj do nového názvu zastávky na Vivo ...
Reply on: toso0077 #231920:
ono by to mozno chcelo rozlisit cisto obchodny nazov zastavky a nazov ktory vychadza z toho ako danu lokalitu ludia medzi sebou volaju... v takom pripade by totiz kludne ta ikea ostat mohla, ale nejaky tchibo outlet by mohol ist kade lahsie....
aj ked chapem ze taketo posudzovanie je dost subjektivne 😞
Reply on: MatejBA #231919:
A tieto subjekty si dnes platia?

To ze zastavka sa pomenuje podla prilahleho vyznamneho objektu je normalne a logicke a verim ze sa v tom bude pokracovat (a verim ze sa to rozsiri aj o zastavky kde sa DPB doteraz staval na hlavu v snahe vypalit od prevadzkovatela 3 tisicky rocne, vid Eurovea alebo Vajnoria). Rusit sa maju pripady kedy sa nazov menil na zaklade uhrady, spravidla podla bezvyznamneho objektu (Kooperativa, Tchibo Outlet, Big Media, atd.).
Ako by ste chceli nazvať napríklad Avion - Shopping park, Avion IKEA? Ja som za to, aby boli komerčné názvy. Samozrejme s pravidlami (Názov ulice/oblasti + komerčný názov)
Reply on: 810zssk #231918:
Len potom otazka, ci skoncia aj take stalice ako Avion Shopping Park alebo Aupark, alebo ake tam bude pravidlo?
Reply on: Solider #231915:
V komente k tomu FB postu sa pisalo ze uz nebude mozne zaplatit si nazov zastavky. Cize ked dobehnu zmluvy, tak zrejme skoncia.
Reply on: johnnyjanko #231916:
Ja som za to, aby sa hlásili aj významné miesta v blízkosti zastávky, aj keď nie sú v názve zastávky. Samozrejme všetkého s mierou.
Reply on: Solider #231915:
Na podobnú nôtu: neviete niekto, prečo električky hlásia "Šafárikovo námestie, Univerzita Komenského"? V CP nevidím, že by tá zastávka bola premenovaná.
Reply on: yellowcaptcha #231896:
Skončia už konečne aj tie kolosálne nezmysly Vysoká Tchibo Outlet a Poštová Kníhkupectvo Martinus?
Reply on: Ámos #231901:
Cena je rozpočtovaná na nejakých 6 miliónov eur, čo je približne cena za 8 parciálnych kĺbových trolejbusov. Z uvoľnených trolejbusov z linky 201 sa pokryje plná výprava linky 32 a zároveň obnova vozového parku za 25 Tr na linke 33. Ak správne počítam, tak 17 kĺbových paricálov je na cene dvojnásobku za výstavbu tejto trate, takže každý si urobí obraz o tom, čo je výhodnejšie. Nehovoriac o tom, že túto trať už bude môcť využiť každý trolejbus vo vozoparku DPB, čím sa zabezpečí ešte väčšia efektivita.
Aktuálne som pozeral jednu vec v PD k modernizácii KV. Obratisko v KV je budované ako obojsmerne prístupné. Ok. Ak sa teda pokazí doprava Tunel-KV, dá sa jazdiť Doombrafka-KV, a z KV viesť NAD. Obratisko je dokonca pekne cestne prispôsobené autobusom, prestup na unitárnom ostrovčeku je paráda. Konečne rozmýšľanie. Čo však mi docvaklo až pri kukaní na projekt je, že ostrovček je LEN pri vnútornej koľaji, avšak výjazd smer Doombravka je LEN na vonkajšej koľaji = znamená to že ak dôjde k MU/NU v úseku aby sa jazdilo s E len po KV od Dúbravky, bude treba z autobusu NAD vystúpiť, vojsť dakde do koľajiska, a zo zeme naskakovať do električky? Ani vyvýšený obrubník ako sa používa na lokálnych tratiach železníc? Fakt takéto barbarstvo? Či spoj odzastávkuje v zastávke na hrane, a urobí si kolečko zas cez obratisko po vonkajšej koľaji?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.