Reply on: S499.1023 #231697:
Nebola reč o pobehnutí pár metrov a skomlikovať ľuďom život ale išlo o to posunúť zastávku ani nie o cca 50 metrov možno 70 metrov aby nebol blokovaný prechod pre chodcov smerom do Petržalky a blokavané odbočenie z tuším Leškovej ulice.Na oboch stranách Štefanikovej ulice by kľudne mohol byť zriadený pravý BUS pruh kde by mohli byť spomínané zastávky o velkosti nástupnej hrany aspoň 40 metrov pre dva kusy kĺbových vozov.Podstatne bezpečnejšie prejsť 50 metrov ďalej ako kolízne prísť o zdravie alebo v horšom prípade o život.Lebo príklad uvediem SAV smerom do Dúbravky.L93 na zastávke za ňou ďalší voz v ktorom sa nahrnú ľuďia dopredu a ak sa otvoria dvere aj na úrovni vozovky je tam riziko zranenia,vypadnutia na cestu,privretia medzi dvere a podobne.Vtedy je 2.voz zalomený a v zrkadle nemožno bezpečne sledovať čo sa deje hlavne vonku pri vozidle hlavne ak ide o vozidlo bez kamier.A ak vodič dvere neotvorí tak ak zdrhne L93 si vodič vypočuje nadávky na to,že neumožnil výstup/nástup prípadne sťažnosť,ktorá by mala byť automaticky neopodstatnená lebo by sa nemali dvere otvoriť v prípade,že sa nenachádza celé vozidlo na úrovni nástupnej hrany.Ale realita je iná hlavne aj asi kvôli tomu aby vodič nemusel počúvať nadávky a podobne.
N/A
Len je ťažké povedať kde zriadiť konečnú alebo obrat vo Vrakuni resp. na Dolných Honoch.Ak by boli pozemky tak potiahnuť aj ku Žst Pod.Biskupice za trať kde je teraz iba pole.Tým by bolo možné zrušiť L70 na nahradiť plnohodnotnou električkou.