Reply on: S499.1023 #231697:
Nebola reč o pobehnutí pár metrov a skomlikovať ľuďom život ale išlo o to posunúť zastávku ani nie o cca 50 metrov možno 70 metrov aby nebol blokovaný prechod pre chodcov smerom do Petržalky a blokavané odbočenie z tuším Leškovej ulice.Na oboch stranách Štefanikovej ulice by kľudne mohol byť zriadený pravý BUS pruh kde by mohli byť spomínané zastávky o velkosti nástupnej hrany aspoň 40 metrov pre dva kusy kĺbových vozov.Podstatne bezpečnejšie prejsť 50 metrov ďalej ako kolízne prísť o zdravie alebo v horšom prípade o život.Lebo príklad uvediem SAV smerom do Dúbravky.L93 na zastávke za ňou ďalší voz v ktorom sa nahrnú ľuďia dopredu a ak sa otvoria dvere aj na úrovni vozovky je tam riziko zranenia,vypadnutia na cestu,privretia medzi dvere a podobne.Vtedy je 2.voz zalomený a v zrkadle nemožno bezpečne sledovať čo sa deje hlavne vonku pri vozidle hlavne ak ide o vozidlo bez kamier.A ak vodič dvere neotvorí tak ak zdrhne L93 si vodič vypočuje nadávky na to,že neumožnil výstup/nástup prípadne sťažnosť,ktorá by mala byť automaticky neopodstatnená lebo by sa nemali dvere otvoriť v prípade,že sa nenachádza celé vozidlo na úrovni nástupnej hrany.Ale realita je iná hlavne aj asi kvôli tomu aby vodič nemusel počúvať nadávky a podobne.
N/A
Vo vyspelých krajinách nenájdeme ani jednu zastávku veľkú iba pre jedno vozidlo.Ale v našej krajine je mnoho stavieb zdedených po súdruhoch Husáka a Havla a nikto s tým nič nerieši.