Reply on: birch #230211:
Plný súhlas. A hlavná stanica sa aj podľa mňa dá vylepšiť, ako tu bolo napísané, mierne rozšírenie, otvorenie na zastávku Sokolská, menej končiacich vlakov - veď by tie od východu mohli pokračovať i do Lamača i do DNV, nielen Wien a Malacky. A obojsmerné vlaky, bez potreby manipulácie s lokomotívou.No a čo so železničným koridorom až sa raz stane zázrak a trochu skôr ako v spomínanom roku 3452 sa nájdu peniaze na priebežnú podzemnú Filiálku? Samozrejme, že s vedením pod zemou už od Predmestia a s podzemným pokračovaním do Petržalky s napojením na existujúcu petržalskú železnicu (samozrejme, že nie cez sídlisko). Treba tam vybudovať park. To pokladám za rozumný kompromis. Zelene je v meste málo a developeri to nebudú môcť zastavať. A až nastane ten zázrak, bude sa dať postaviť opäť železnica... (som optimista - v roku 2452?)
Joyki
Prestupy na R, IC a EC sa dá riešiť na Vinohradoch (treba zastaviť aj EC)
Čiže nevidím dôvod meniť polohu konečnej pre S-ky.
Skrytý a veľký potenciál má železničný "obchvat", teda S65 kvôli Avionu, ÚNS (veľmi blízko business-centrum), a Einsteinovej. S65 zatiaľ nie je extra obsadenou linkou, ale keď zastaví na spomenutých zastávkach, tak táto linka bude veľmi silnou konkurenciou diaľničného obchvatu a celého smeru Senec.