Reply on: Valec #230186:
Hej, však tie dôvody prečo sa nemohlo keby sa mali dodržiavať tak by nebola prevádzkovaná zastávka ani na Kamennom nám. v smere do centra či na Račku. Do škodoviek sa dosť blbo nastupuje aj vystupuje starším ľuďom bez vyvíšenej hrany.
akela
Tak nám Reming navrhuje vo variantoch 4.1 a 4.2 štúdie žel. uzla vybudovať novú Filiálku ako hlavovú stanicu. To kubáčkovci neprežijú, ich šéf niekedy v roku 2010 vydal zásadné zamietavé stanovisko k návrhu hlavovej stanice. Jedine ak vplyv MGR. ART Kompa dosiahne zmenu myslenia. Inak estakádne vedenie trate a umiestnenie stanice s niveletou cca 6 m nad terénom bude z najväčšou pravdepodobnosťou nerealizovateľné pre odpor obyvateľov a variant s niveletou 3 m pod terénom pre kolíziu s úrovňovými priecestiami Riazanská a Jarošova. A oba sú v rozpore s platným územným plánom.