Nie je v poriadku. A práve preto, že v poriadku nie je, tak sa u Brňáci (Renoweld) snažia opraviť.
A ak to budú robiť poriadne, tak by sa im to aj mohlo v spolupráci s traťovkou podariť. Už nám tu zopár koľajových konštrukcií zachránili.
Samozrejme, že áno!
Presadnutý ľavý koľajnicový pás, záporná odchýlka rozchodu, presadnutý pravý koľajnicový pás,
nedodržané prevýšenie, nedodržané rozšírenie, chýbajúca prechodnica. Viditeľné voľným okom, merateľné aj krajčírskym jedenapolmetrom. A keď to prejdeš rozchdkou, nedajbože digitálnou to sú potom hodnoty nevídané.
Unknown
A konkrétne na čom pracujú?
Iba brúsia a navárajú? Lebo včera za cca pol hodinu tam iba postávali u nejakého zariadenia (2 kolieska a motorček na nejakom ráme) a evidentne to nemohli nakopnúť.
Podvečer okolo 17.h. som sa vyskytol na Hlavnej stanici a robili sa tam nejaké práce na vnútornej koľaji v obratisku (pravdepodobne naváranie oblúkov, biela dodávka+ agregát , české špz) záloha v podobe 7530 bola nezvykle "ďaleko", 1. podvozkom až vonku z oblúka, kúsok od nástupišťa.
Žeby nakoniec sprevádzkovali celú 3. koľaj?
Hľadám riešenie, ty nie. Neguješ ma bez argumentov, a napíšeš že argumenty nebudeš používať lebo vlastne nemáš ani dôvod.
Prosím, napíš teda reálny dôvod, čo a prečo. Rád sa priučím. Alebo všetci sú nevzdelanci kto nesúhlasia s laminatronom.....
Odťah som naschvál spomenul nakoľko dochádza na jeden rám k ťahuútlaku celej druhej K2S. V prevádzke logicky každá sama za seba, a teda to namáhanie je minimálne. Mýlim sa? Napíš kde a prečo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Adam3