Z revízormi mám prevažne neutrálne skúsenosti, väčšinou jednajú normálne. Veľkým nedostatkom však je ich jazyková (ne)vybavenosť. Mnohí nevedia ani základy angličtiny a preto majú veľký problém niečo vysvetliť cudzincom. Videl som už aj prípady, kedy sa revízor vyžíval na tom, že môže skásnuť cudzinca, ktorý si omylom kúpil iný druh lístka (napríklad polovičný). Ale nech by aj, no keby mu to aspoň vedel vysvetliť a nemuseli mu s tlmočením pomáhať cestujúci...To už značne poškodzuje obraz Bratislavy vo svete a je otázka, či o to stojíme. V Rakúsku sa tiež s vami nebude nikto zabávať, keď si kúpite zlý lístok, ale aspoň vám vedia povedať, kde je problém a vy sa zmierite s tým, že akási vyššia moc si želá, aby ste zadotovali miestny dopravný podnik


zakaznik