Reply on: Ike #228421:
A pritom ju máš rovno pod oknami 
No ale takto fungovala "dynamika" pri všetkých dynamicky riadených križovatkách v BA už desaťročia dozadu a zjavne funguje stále. Takto funguje (fungovala) aj Dúbravka, a preto ostatní nadávajú na zlú zlú preferenciu električiek, a dokonca aj vodiči autobusov, ktorí potom kvôli zlým zlým električkám naberajú minúty meškania...
Teda že sú jednotlivé fázy zoradené postupne od 1 po x, a postupne sa zaraďujú (alebo niektoré vynechajú) na základe toho, kde aktuálne je alebo nie je dopyt. Ale "program" sa nevedel opýtať, že ktorá fáza bola posledná, predtým, než nastala fáza preferencie električiek, a do tej sa opäť vráti (alebo do nasledujúcej).
Otázka je, či taký inteligentný program neumožňuje radič, alebo to nevie dodávateľ naprogramovať, alebo také naprogramovanie stojí tisíce eur a keďže je už november, tak rozpočet na úpravy križovatiek na tento rok je už dávno vyčerpaný...
Ike
Preferencia pre električky funguje špičkovo, ale mám pocit, že skôr na úkor chodcov ako ostatných vozidiel. Uvediem príklad, čo sa mi dnes stalo. Opis je z pohľadu chodca, ktorý chce prejsť z nárožia pri Slovenskom rozhlase na nárožie pri MDV. Cestná svetelná signalizácia je z pohľadu vodiča idúceho v smere od Predstaničného námestia. Situácia cez google streetview: https://goo.gl/maps/rUm1mwCeea62
1. Smer rovno a vpravo (Blumentál - Kollárko) dostal zelenú.
2. Smer rovno a vpravo dostal červenú.
3. Smer vľavo (Mýtna) dostal zelenú.
4. Smer vľavo dostal zelenú.
5. Teraz mala nasledovať zelená pre chodcov, ale do obvodu križovatky vošla električka na HLST.
6. Smer rovno a vpravo (ako nekolízny voči električke) dostal zelenú.
7. Po prejazde električky dostal smer rovno a vpravo červenú.
8. Smer vľavo dostal zelenú.
9. Smer vľavo dostal červenú.
10. Teraz mala nasledovať zelená pre chodcov, ale do obvodu križovatky vošla električka z HLST.
11. Smer rovno a vpravo dostal znova zelenú.
12. Smer rovno a vpravo dostal červenú.
13. Smer vľavo dostal zelenú.
14. Smer vľavo dostal červenú.
15. Teraz konečne mala nasledovať zelená pre chodcov, ale zase električka na HLST.
16. všetko ešte raz
17. Smer vľavo dostal červenú.
18. Chodci dostali zelenú.
Na križovatke som bez zveličenia stál asi 5 minút. Nie som fakt odborník na svetelné križovatky, ale nedalo by sa nastaviť, aby po prerušení signálneho plánu električkou pokračoval tam, kde bol prerušený? Musí začínať znova, alebo to bola len zhoda náhôd? Úplne ideálne by bolo, keby po prerušení električkou prioritne pustil chodcov v kolíznom smere.