Podľa predpisu nemôže byť viac ako jeden voz v obvode elektricky ovládanej výhybky, tzn. ďalší voz tam môže vojsť až vtedy, keď prvý voz opustí obvod EOV, čiže zhasol červený štvorček „Blokovanie EOV“ na návestidle postavenia jazykov výhybky.
Prosim znalejsich o vysvetlenie fenomenu Chatam Sofer. Zachytil som trojicku sestiek smer KV ktore poslusne stali pred usekovym delicom na zaciatku zastavky. Pohli sa az ked predchadzajuca elektricka opustila krizovatku - zhaslo blokovanie vyhybky. Potom sa kolona posunula o jeden voz dopredu atd. Takze 3 elektricky potrebuju 3 cykly krizovatky. Je nejaky zakaz prejst cez kontakt ked je krizovatka blokovana, alebo ze nemoze otvorit druha kacica v poradi na zastavke dvere aj ked vsetky linky idu rovnakym smerom napr. ked elektricka 6 ide hned za 6 alebo za 4 a pod?
Napisal si "a vlaky to je nieco ine. ale nie su to klasicke listky ako u nas, pchas to do turniketov aby si sa vobec dostal na nastupiste.automat na listky nenajdes" a na to som aj reagoval.
Okrem skvelého výsledku voľby primátora stojí za zmienku aj tichý návrat Záhradníka do komunálnej politiky. Stane sa mestským poslancom, ako aj poslancom miestneho zastupiteľstva v Karlovej Vsi (tam si so sebou dokonca dotiahol aj manželku).
Na busy si vies kupit papierovy denny listok, je to uvedene aj na webe TfL ("One Day Bus & Tram Passes are issued on a single use Oyster card or as a paper ticket. They are valid from 00:01 on the day of issue until 04:30 the following day. .... Printed One Day Bus & Tram Passes are issued from ticket machines at Tube and DLR stations, from London Overground, TfL Rail and National Rail ticket offices and from Visitor Centres.)
A co bluznis o automatoch? V kazdej stanici metra ci zeleznice v Londyne mas niekolko automatov na papierove listky. Netusim co do toho motas magneticky pruzok, to mali davno pred napr. Oyster kartami, je to proste forma automatickeho overovania papierovych listkov z cias pred 2D kodmi, maju to napr. aj vo Varsave.
Solider