To nem tam bol problém že Mýting konal, Vodiče DPB majú nem dovolené vyjadrovať médióm. Tieto Vodiče boly toho aj vedomé, bo každý bez vínimki keď začal byť DPB Vodič, dostal o tom taký papýr podpísálni. Vyješ?
Divné - keď už sa dokázali spojiť aj 7303 a 7304 ?
A stálo to smiešnych 28 000€ s DPH aj s DPB (bez pár stovák 850 000 sk), takže asi opäť nezvýši vodičom na prémie...
A predpokladám, že všetci zúčastnivší z radov vodičov budú mať
-Mýting (s -ýpsilonom) aby hneď bolo všetkým (aj nezainteresovaným) jasné, že sú natvrdlí
-Vodicov (s "V") aby hneď bolo všetkým jasné, že sú VEĽKÍ...
Vodiči ktorý mali Mýting naJ.Dvore ,pomali si ich vedenie a Vedúci Prevadzk voloju na pohovor,pre porusenie vnutornych podnikových smerníc.Čoho sa Bojí vedenie DP? Napriek tomu všetkemu sa chysta ďalší Mýting Vodicov.
Najprv bol na Vajnorskej ul. v smere k Polusu stred električky s automobilom a pred chvíľou L204 na križovatke na Račianskom mýte smer SAV prudko zabrzdil kvôli automobilu a došlo k zraneniu jednej cestujúcej vo voze.
A aby toho nebolo dosť, tak jedna bezdomovkyňa sa ešte aj vyšťala na zastávke Račianske mýto.
Takisto by každý "trafikant" (pracovník údržby vrchného vedenia na železnici) vedel rozprávať, ako mu do "mandelinky" (vrchárskeho šukafónu bez sedačiek, zariadeného ako pojazdná vrchárska dielňa) naliezli cestujúci a ešte sa rozčuľovali, že kde sú sedačky.
Neviem, či len pražskí - medzi bratislavskými sa to tradovalo ako Šestinova veta: "Pristav na zastávku riť, natretú na červeno a na bielo, cestujúci do nej vlezú a budú sa pýtať, kam to ide" .
pocul som o takom aj tu v BA - robili pretah z krasnian do juraku nejakej odstrojenej kachny nachystanej na reko do sumperka - bola bez okien, dveri, sedaciek a neviem ci nie aj podlahy, ale vraj aj do toho sa snazili ludia nastupit...
Bežný človek nerieši každé ráno papierové oznamy na zastávkach. Ešte ako tak čítajú rolované oznamy na el.tabuliach ,ale vždy až keď dlhšie nič nejde..
V Prahe sú oznamy o výlukách na žltom papieri, pekne zabalené v plastovom obale a sú prevesené cez zastávkový označník, nie v "búdke". Takže pri pohľade na čelo zastávky je jasné, že sa niečo deje.
Niektorí ľudia (prosím "i" - ide o plurál!) však ignorujú i to. Čakanie pri prerušených koľajach, priamo v koľajisku jama a v nej chlap vyhadzujúci lopatou hlinu a i tak cestujúci nadávali, ako dlho nič nejde - a to bola na zastávke ceduľa "zastávka je zrušená" - som osobne v Prahe zažil. Takže nejde o nepoučiteľných, ale o tých, ktorí by si oznam prečítali, ak by tušili, že je niekde vyvesený.
Inak Pražskí dopraváci mali za socíku (keď všetky vozidlá MHD boli červené resp. červeno-biele) heslo: Postav pred pražáka h***o natreté na červeno a on doňho vstúpi. Myslené rôzne pracovné vozy a technologické vozidlá, autoškoly, skúšobné vozy - všetko bez linkového označenia, ale cestujúci sa dobýjajú dnu a búšia na dvere, ak náhodou takýto voz zostal stáť na semafóre...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pe67