Reply on: Ike #227878:
Tak ja fakt neviem ako to v praxi má vyzerať. Človek čo ide na bicykli má vždy keď ide autobus (ktorý uvidí očami na chrbte) zosadnúť, zísť na chodník aby veľavážený autobus mohol prejsť a potom ísť ďalej? Či čo? Proste tu išla cyklistka, ktorá podľa opisu jazdila presne predpísaným spôsobom a vodič trolejbusu podľa opisu reagoval neadekvátne a nebezpečne (áno, zatrúbiť niekomu pri uchu je akurát tak dobrý spôsob ako dosiahnuť že z toho bicykla spadne - a hádaj pod koho vozidlo).Ja žiadne skupiny nedávam do roviny nepriateľov (a nemám ani pocit že by to spravil "d p b"), tu sa bavíme o jednom konkrétnom buranovi za volantom trolejbusu. Jeden vodič nie je skupina.
Nerozumiem vôbec tej časti s konkurovaním si a týždňom mobility len pre cyklistov. O tom predsa nebola reč.
Kanarcan
Podľa mňa obojsmerné majú určite viac predností oproti jednosmerným. Napríklad vyššia flexibilita pri mimoriadnych udalostiach, samozrejme ak máš tomu prispôsobenú patrične aj sieť. Menšie priestorové nároky na obratiská. Ak máš zmysluplne spravenú konečnú, nie ako je Jungmanova, tak napríklad zmeškaný spoj môže ušetriť nejakú minutu tým, že príde rovno k nástupišťu na konečnej.