Reply on: 810zssk #227827:
Haha, dostal som takúto odpoveď. ? "Ďakujeme za zaslanie čísla účtu. Zadali sme do učtárne príkaz na prevod finančnej čiastky na Vami zaslané číslo účtu.
K Vami zaslaný otázkam Vám zasielame vyjadrenie:
- Pri zakupovaní prestupových lístkov systém v palubnom počítači ponúka výber trasy v zmysle cestovného poriadku s rôznymi kombináciami pre docestovanie do cieľovej zóny. Napríklad vo Vašom prípade, systém vygeneroval aj trasu s možnosťou cestovania cez centrum Bratislavy a následne cez Sv.Jur a Pezinok.
- K Vašej reklamácii sme pre účely vrátenia cestovného priložili Vami zaslaný naskenovaný cestovný lístok, takže nie je potrebné aby ste nám ho zasielali.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy pri cestovaní.
Ďakujeme, že využívate služby našej dopravnej spoločnosti."
Peon
Pretože nemám rád rôzne byrokratické prekážky a od Slovak Lines som niečo také nečakal, tak podľa toho vyzerá moja reakcia na nasledujúce (dočítate sa tu nižšie)... Dávam to sem v skrátenej verzii:
"Prešetrili sme Vami zaslanú reklamáciu a hodnotíme ju ako opodstatnenú. Interným šetrením bolo zistené, že vodič pri ceste z Bratislavy,ŽST Lamač pochybil pri výdaji cestovného lístka. Systém vodiča po zadaní prestupu v Perneku,OcÚ a cieľovej zóny 531, upozornil na možný výber trasy. Ponúkol mu na výber dve trasy a to prvú trasu cez Bratislavu a druhú trasu Pernek
Pezinok,Pezinská Baba. Tu Vám mal vodič ponúknuť možnosť výberu trasy, čo nespravil a automaticky zadal prvú trasu, čím bol vydaný cestovný lístok pre 7 zón, aj so zónami 510,520, ktoré neboli pre Vašu cestu potrebné. Ak by vodič vybral druhú trasu bol by Vám vydaný 5 zónový CL (215,225,239,249,531). Rozdiel ceny, ktorý Vám vznikol nesprávnym výdajom cestovného lístka, Vám vrátime na účet, ktorého číslo nám prosím zašlite. K vráteniu cestovného je však potrebné predložiť originál cestovného lístka, ktorý nám môžete poslať po hociktorom vodičovi Slovak Lines, a.s., aby ho odovzdal v pokladni na autobusovej stanici na Bottovej ul. v Bratislave. Stačí ak na lístok napíšete Vaše meno, aby sme si ho mohli doložiť k Vašej reklamácii."
"To mi vážne nemôžete poslať radšej na kredit BČK? Keď si tam viem navýšiť kredit [konto IDS BK] napr. cez internet, tak mohol by to tak spraviť aj Slovak Lines... A prečo tam mal vodič na výber dve možnosti? Veď z Lamača cez Pernek (autobusom idúcim do Perneku) na Pezinskú Babu sa dá dostať iba cez 5 zón (teda nie cez 7)... Keď už máte taký zložitý systém, tak dúfam, že na to vodičov znova zaškolíte... Ten lístok je už teraz sčasti vyblednutý (a to na neho nesvietilo slnko)... A ten váš systém neumožňuje vytlačiť si duplikát cestovného lístka pre interné potreby? A nie je teda možné k reklamácii priložiť naskenovaný lístok z môjho predchádzajúceho emailu [v SL by ste si ho vytlačili]? Prinesiem ho pravdepodobne budúci týždeň keď budem mať cestu okolo ASMN.. Za odpoveď aj na tento email vopred ďakujem."