Reply on: falaise #227702:
to nie je o bezpečnostných zložkách, ale o zdravom rozume. stačilo sa dohodnúť s vlakovou čatou ktorým smerom budú púšťať ľudí von a po tej strane neposielať vlaky, následne vlaková čata vypustí ľudí bezpečne von . teda pomaly jednými dverami, ktoré sú najdalej od mesta nehody. súprava nech si tam potom stojí aj týždeň. keď to pri podobných nehodách zvládajú vodiči električiek, a to často musia riešiť aj premávku na ceste, tak nevidím dôvod aby sa to v mimoriadnom prípade neurobilo aj na železnici. a neuveríš, toto riešenie som zažil vo vlaku reálne v praxi. len to chce , ako som písal vyššie, použiť zdravý rozum.
Joyki
Nikoho nezaujímalo, že vlaky vôbec nepremávajú smer Žilina a Nové Zámky medzi 20:00 a 0:30, ani náhradu nezabezpečili do Rače a Vajnor, lebo by tým pokazili striktne dané obehy. Tak obojsmerne všetko stálo skoro 5 hodín.
ZSSK preráža úplne dno.
Ranné S65 odrieknuté, meškania 30 - 70 min. v duchu "od 6:30 je premávka obnovená bez obmedzení".