Reply on: Joyki #227685:
Dispečeri ZSSK ale aj ŽSR plus ich výpravcovia (musím dodať, že viem, že výpravcov má ŽSR a nie ZSSK, aby mi to tu niekto nevyhodil na oči) sú výkvet debility na železnici. Dispečeri ZSSK veselo pošlú vlak s ľuďmi na jazdu po 30 minútach odkedy je známa skutočnosť, že je úsek trate uzavretý a blbečkovia na ŽSR im to ani nejak nerozmlúvajú. Tí len prídu, dvihnú placku, vypravia vlak, postavia vlakovú cestu (neraz chybne, viď. nedávno Šurany, tak na 100 min zastavená doprava v stanici ...) a nech si jazdia dopravcovia ako chcú, načo myslieť? Veď myslenie bolí a také niečo, že predvídať 2-3 kroky vopred, to neexistuje ani u ŽSR a ani ZSSK v prevádzke. Česť výnimkám teda, ktorí sú za tie platy a prístup vedenia ozaj nadšenci a svoju šichtu odmakajú na 100%. Dnes pre zmenu dispečer ZSSK exceloval opäť. REX1721 BA-PD čo mal z Leopoldova ísť o 7:37 došiel s meškaním 50 min a do odchodu mu nadelili ešte +30 min, keďže sa čakalo na Os 5021 z NR do Leopoldova, ktorý asi tiež meškal. Postupne sa blížil čas odchodu Os 5107 z Leopoldova do Nitry o 8:51. Tomu capli +5 min, potom +10min, lebo REX1721 idúci s meškaním 80 min asi musel ísť "načas". Už bolo 9:20 keď vlakvedúci 5107 behá po vlaku a oznamuje, že reko-šrot zo ŽOS Zvolen 757.015 na REX1721 skapal medzi Leopoldovom a Hlohovcom a trať je neprejazdná. Takže aspoň toto, čo mohol dispečer ZSSK spraviť správne a pustiť 5107 načas, tak totálne na celej čiare dosral a pustil ako prvý vlak u ktorého bolo totálne jedno, či pôjde 80 alebo 90 minút zmeškaný. Nechápem na základe čoho vyberajú dispečerov u ZSSK ale aj ŽSR, ktorí ovplyvňujú prevádzku, ale verím, že keby vyberali absolventov z pomocnej školy, tak to lepšie dopadne!
S499.1023