Reply on: Pe67 #226540:
Presne tak. To krútenie L6 bola blbosť. Kto má problém sa prejsť na Jesenského tak sa zvezie jednu zastávku hocičím na Kamenné a prestúpi na L9 či L4 podobne ako v sedle či cez víkend. Skôr je blbosť púštať L6 tesne za L4. podobná volovina ako pri CP L7.
S čím súhlasím je blbé ukončovanie dojazdov z Ružinova.
Tá zmena cieľa od Chatama na Karlova ves ostala ešte z doby výlukovej L6 po most SNP.
Podobne sa mení cieľ L8 už od SNP na Ružinov. Mala by sa meniť až po odchode zo SND.
Mhr1
Prečo má e-6 cieľ Karlova Ves, už keď vchádza z KV do zastávky Chatám Sófer? Veď ide ešte do centra a na Šafko! Cieľ KV by sa mal objaviť až po opustení mosta SNP, teda s orientáciou KV by mala vchádzať až na Šafko.
Prečo e-6 začína na Jesenského a ide rovno do KV? Takto idú prvé spoje zo Šafka do KV (čo je hlavný zmysel tejto linky) až po pol štvrtej. Absolútne nevhodné! Keď táto linka vznikla, tak išla z NĽŠ ešte na Šafko a až potom do KV. Zabudlo sa na to??? Tým pádom by mohla ísť zo Šafka cca o hodinu skôr a nárast vzkm by bol 6x objazd okolo divadla naviac - koľko to je? 6 vzkm? Na to hlavné mesto členského štátu EU nemá???
Rovnako výmena K2S medzi e-6 a e-9. Pokojne sa to mohlo na Šafku zamieňať za e-8. Ale "taktosatonikdynerobilo", alebo "vždysatomenilos9", takže na nejakú zmenu asi nádej nie je.
Ale aj pri výmene e-6/9 by sa to dalo vylepšiť. A to tak, že kačice na e-9 by ráno po skončení špičky v smere z Ružinova z nSNP pokračovali ako e-7 do vozovne a do KV by ich nahradili dvojice z e-7, ktoré by dokončili službu na e-9. Do odpoludňajšej špičky by sa už na e-7 vypravili kačice, to by stačilo.
Ďalšia nelogická linková orientácia je pri zaťahovaní JD-poradí z Ružinova. Majú uvedené -> vozovňa JD, hoci idú na nám. SNP. Pre veľkú časť cestujúcich teda ešte plne vyhovujúci spoj do mesta. Prečo nemôžu mať uvedené -> nám. SNP cez Špitálsku a až pri vchádzaní na nám. SNP by mali uvedenú vozovňu JD?
Chce to len myslieť. Škoda, že v DP je ľudí s komplexným pohľadom na prevádzku akosi nedostatok...