Reply on: Solider #225442:
V prvom priklade tie dva zakony nie su "vo vzajomnej kolizii". Ak vodic ide do 40 km/h tak neporusuje ani jeden zakon. MPR 50 neznamema ze si povinny ist 50. Aj v ramci samotneho zakona o cestnej premavke existuje viacero pripadov kedy je vodicovi ulozena povinnost ist pomalsie nez je MPR (napriklad skrz povinnost ist takou rychlostou aby vedel zastavit na vzdialenost na ktoru ma rozhlad).Druhy priklad je problematickejsi.
fonzo
A oukej, keď už by sa malo ísť do toho megalomanského metra, hoci nepatrím medzi veľkých zástancov práve kvôli investičným nákladom (TEN-T v mojej hlave nepripadá do úvahy už vôbec), tak stačí kľudne do toho zakomponovať práve spomínanú linku. Na Trnavskom mýte by to šlo pod zem (áno až tam, určite netreba kopať celú trasu) smerom na Nivy ale osobne by som to netahal až do Petržalky ale skôr stočil do centra a cez Mlynskú dolinu niekde na Dlhé Diely napríklad - teda za predpokladu že by mal existovať nejaký ucelený systém, nie len táto jedna linka. Do petržalky by som si vedel prestaviť napríklad linku od Hlavnej stanice (už je jedno odkiaľ by prišla na hlst, či od Patrónky alebo od Račka) popod Hodžovo námestie a Nový most, kedže cez starý už máme električku, a kedže by tam bol v tej oblasti predpoklad odlahčenia dopravy mohol by sa plniť daľší megalomanský vlhký sen - pešia zóna zo Štefánikovej a obnovenie starej Bratislavy tak ako bola pred výstavbou Nového mostu.