Áno, generálny riaditeľ si želali spojiť predstavenie linky 144 a nového urbanwaya 10,5. Takže ak už dodávateľ postupne odstráni všetky reklamácie tak je šanca, že ešte tento mesiac pôjdu do premávky.
Ono je paradoxom, že cestujúci je niekto v prípade konfliktu vodiča s cestujúcim, ale zároveň je cestujúci nikto, pokiaľ ide o organizáciu MHD. Trochu pokrytecké.
Veľmi trefné príspevky od Pe67 a Ratataja. Na jednej strane je DPB jedno, aký dobytok zamestnáva (aj v tejto diskusii je pár prispievateľov - vodičov, ktorým sú cestujúci na obtiaž), na druhej strane slušných vodičov sa nikto nezostane, pretože na dispečerov aj vedenie je tlak zo strany zriaďovateľa, že cestujúci má vždy pravdu a "nerobte problémy a nejako sa dohodnite". Preto boli u vedenia vždy obľúbení vedúci prevádzok (napr. T-busy donedávna), ktorí na vodičov robili brutálny nátlak a nič nepustili von, takže navonok bola prevádzka vzorová.
Konečne to po rokoch niekto rieši (Hybešova). Ešte by to chcelo zopakovať aj na TrMy ?
Pred vjazdom do koľajiska budú vodičov varovať reflexné značenia
Starosta podrobne vysvetlil problém, ktorý vzniká v tejto lokalite a spomenul aj zvyšujúci sa počet opakovaní bizarných dopravných nehôd, pri ktorých osobné autá vchádzajú do električkového koľajiska a nedokážu sa odtiaľ dostať späť bez pomoci techniky.
Tento pristup - cestujuci je pan, vodic je ta posledna handra - je v DPB uz roky. Spomen si co sa dialo, ked kolega vytiahol plynovu pistol na cestuceho, ktory ho ohrozoval nozom. Podla policie ok, primerana obrana, podla DPB hrube porusenie prac.discipliny, vodic mimo sluzby a snaha ho vyhodit. Nasledne verejna kampan, ze vodic nemoze nic, maximalne volat na dispecing. To iste ked sa riesia staznosti, platia dve pravidla, 1. cestujuci ma pravdu, 2. ak nahodou pravdu nema, plati pravidlo 1. Mna osobne od mnohych postihov uchranilo to, ze som mal na celnom skle vlastnu kameru, ktora nahravala aj zvuk. Aj to je dovod, preco DPB chybaju vodici , dovolim si tvrdit ze este podstatnejsi ako platy.
K tomuto pripadu len tolko - osobne si myslim, ze to vodic nemal riesit. Nerobi v DPB prvy den aby nevedel, co vsetko sa vozi v MHD a co si vypocuje , nakoniec kolko krat ked chce vodi vyhodit bezdomovca tak sa mu dostane nadavok ze preco to riesi, sak my cestujuci sa ponahlame. Okrem toho v MHD sa vozi a deje kde co, nejaka kaslajuca pani je proste banalita. Druha vec je, ze dipecer , ak s vodicom nesuhlasil, mal to s nim riesit na konecnej a bez cestujucich. Lenze , to by musela byt v DPB ina firemna kultura.
Rasťo, presne, toto napadlo aj mne. Je to o elementárnej ohľaduplnosti, čo zjavne tej "cestujúcej" nič nehovorila... Mne sa nepáčil ani ten prístup dispečera, keď mám byť úprimný. Vodiča si mal kategoricky zastať v momente, keď mu hentá začala jačať do debilov a situácia sa preklápala do akéhosi slovného "verejného lynču". Vodič už bol viditeľne v strese (čomu sa nečudujem) a dispečer ho (skoro nasilu) stoj-čo-stoj zatláčal do kabíny, ako nejakú "pokazenú súčiastku". A vôbec, neviem, či mu to mohol prikázať, keďže v zmysle zákona je za cestujúcich zodpovedný vodič a nie dopravný dispečer! (obdobne kapitán lode, lietadla) .
Navyše to bolo hrubo nekolegiálne - neodpustím si!
Mne z toho vyšlo, že "message" pre ostatných v obdobných (sporných) prípadoch do budúcna je: "pokojne nakričte na vodiča, ak budete mať pocit, že je to tak správne a keď nepomôže ani to, násiliu sa medze nekladú - pretože JA som cestujúci!"
S tým nesúhlasím. Keď je niekto chorý, tak on by mal nosiť rúšku. Ale sme na Slovensku, takže tu sa také nenosí. ?
Tu sme všetci sebci, a ohľaduplnosť voči ostatným nikomu nič nehovorí.
Nebol som tam, ale zrejme si pani ani len vreckovku, alebo aspoň paprču pred ústa ňedala, keď kašľala.
ŽSR ? A práveže už mala finišovať. Ak sa nemýlim, termín dodania úlohy sa už 3x posúval. A k druhej časti príspevku sa radšej nevyjadrím ? Osobne budem podľa Filiálky posudzovať kvalitu dokumentu.
Inak niečo už uniklo, kde bol vyznačený tunel Devínska Nová Ves - Petržalka popod Moravu a Dunaj, s tým, že je to grafický výstup FS, našťastie to ale niektorí ľudia, ktorí na štúdii robia negovali.
nielen cez hlavnostaničné tunelové zhlavie, ale takmer cez celú Bhl. je 30 km/h.
Výnimkou je kúsok zhlavia, resp. záhlavia na vajnorsko-račiansko-novomestskej strane od vchodu po veksle, kde je 60/50.
Kto vlastne realizuje studiu uzla? Ci este nie je objednana? Pytam sa najma preto, ci od nej mozme ocakavat relevantny dokument do ktoreho sa po politickej linke nepretlacia vsetky rozne nezmysly napr. aj na zaklade "argumentu" #mychcemefilialku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar