Reply on: chodec #225077:
"...keby už dnes bola Filiálka v prevádzke aspoň ako hlavová stanica tak by Vám Jurčania, Pezinčania, Šenkvičania a Trnavčania ďakovali..." - toto by ma celkom zaujímalo. Ďakovali by aj tí, ktorí idú na Kramáre, do VW, na STU? Pešo do centra cez Štefánikovu je to bližšie aj príjemnejšie, ako cez Krížnu a Špitálsku. Ďakovali by aj tí, ktorí pokračujú do Viedne, Prahy, či Budapešti? Možno by tam nejaká podpora bola, ale čo by sa reálne vyriešilo za 500 miliónov? Koľko je to reálne ľudí a aký je reálny prínos. A čo z toho bude mať Bratislava? Už by nebolo potrebné rekonštruovať hlavnú stanicu? Už by nejazdili plné vlaky z Bernolákova? Ako by to pomohlo Záhoriu, Dunajskej Strede, alebo Podunajským Biskupiciam? Boli by lepšie obsluhované Nivy, Avión, Eurovea, Patrónka, Bory, Lido? Toto má byť riešenie "komplexných problémov dopravy"?
Viko
1) Trnavské mýto. Skús nejako dokázať, že nie je bez šance pri súčasných zdrojoch tam posilniť dopravu tak, aby poňala všetky východné okresy, keď už dnes nestíha. Podľa mňa je čistá utópia dúfať, že sa odtiaľ budú ľudia tralalákať peši niekam ďalej než na Karadžičku. A povhybujem, že to vyváži počet peších, ktorí chodia z fakúlt STU okolo Gottka na dnešnú HlSt.
2) Úlohou TEN-T je spájať Petržalku s centrom??? ? Myslím, že to nie Jaspers nemá páru o veciach...