Reply on: MatejBA #224975:
Hlavne by stálo za debatu to celé reorganizovať tak, aby nebolo 7 tisíc zachádzok a desiatky konečných. Proste pravidelná trasa A (napríklad Nivy-Bajkalská-Rača-Svätý Jur-PK žst), a maximálne jedna poznámka (kupríkladu každý druhý spoj) ktorý z trasy vybočuje a zachádza aj na iné miesta pričom obslúži všetky tie iné miesta. Toto som si všímal u SL už dávnejšie, že viac menej je trasa rovnaká, len alternatívne vedenia. Prvý odchod ide priamo. Druhý odchod zachádza do prvej uličky a dalej ako prvý. Tretí odchod zachádza do druhej ulicky, a tiez inak ako prvý. Chápem, že nie každá ulica potrebuje spoj každých 15 minút..ale...to čo je momentálne ako CP pre "linky" je blbosť. Každý spoj je viac menej samostatná linka majúca s ostatnými spoločných len pár zastávok. Niečo akoby som povedal že všetko na dlháčoch je 32, len jedna končí na molecovej (33), jedna končí pri divadle (133), jedna ide cez slávičie (139), jedna ide uličkami (35) a dalsia v prípade výpadku električiek jazdí po trase električiek (X4?) Ale áno, všetky majú spoločnú zastávku buď Molecova alebo Kuklovská..... Tak to musí byť jedna linka.....
Ike
Zaujímavé. Pochopili, že tá agenda spolu súvisí.