Reply on: 810zssk #224912:
Prestaň používať to slovo moloch keď ani nevieš čo to je. A čo má byť štátny dopravca na úrovni 10-20% výkonov dnešných aby nebol moloch, aby sme peniažkami z našej kasy mastili vrecká niekomu inému? Nie nad tým, že peniaze idú do ZSSK máš nariekať. Choď opľúvať ministrov a vlády Ficove, Dzurindove, Mečiarovu a Radičovej, že dohadzovali všetky kšefty zlodejom zo ŽOS Zvolen a Vrútky. Súkronmíci opravujú pre zmenu u vekslákov z Loko Trans Šurany a to je taká istá mafia ako ŽOSky a teda to bude už lepšie ako ŽOSky? Aspoň ZSSK si robí teraz modernizácie Bpeer a Beer vozňov sama bez ŽOSiek. Mal si byť ty a ostatní čo tu opľúvajú ZSSK, keď ste volili predošlé vlády a potom ste pokrytecky mlčali, keď humpľovali ZSSK svojími hlúpymi nominantmi. Ale takto ste sa svojím hlasovaním vo voľbách podielali všetci na tom, že ZSSK bola rozkrádaná, potom ste pokrytecky mlčali, keď sa to aj Vašou vinou rozfrckali a teraz sa tvárite ako svätí, že vy nič a že idete spasiť osobnú dopravu rozkradnutím dotovaných lukratívnych výkonov do súkromných rúk. Budú sa nám naokolo štáty smiať, že ako sprostí likvidujeme národného dopravcu a keď za 10-15 rokov moloch menom EÚ padne, čo je skutočný moloch čo požiera dobré veci, tak potom česi, poliaci a maďari budú mať svojho dopravcu, budú mať na čom stavať a my čo? Budeme vyvlastňovať alebo sa doprosovať ako v Mochovciach talianskemu Enelu? ?
Ike
Spomínam si, ako mi kvôli 10 minútovému meškaniu raz odišiel zo Štrby ozubnicový vlak pred nosom. Napísal som ZSSK a ŽSR list, kde som im uviedol, že nepredpokladám, že medzi Štrbou a Štrbským Plesom sú extrémne silné väzby vyplývajúce z pohybu za prácou a že sú to práve cestujúci z vlakov z BA a KE, ktorí vytvárajú dopyt, že či im nevadí, že vypravili de facto prázdny vlak.
V odpovedi nebolo ani ospravedlnenie, iba rozprávky. ? Nemôže mať potom človek rád dopravcu, keď ho ten stavia do role prekážky v stavebnici 1:1.