Ja si nielen, ze myslim, ze T3 je pekna (podla mna je to spickovy reprezentant dizajnu svojej doby), ale navyse sa mi podovne T3 a K2 pacia daleko daleko viac nez T3S a K2S. Tie mi pripadaju jednak trosku rozpacito a smiesne (celo a zadok vobec nesedia k celkovemu tvaru vozidla a posobia tam podla mojho nazoru nasilne), navyse im chyba nadcasovost. Osobne by som bol daleko radsej, keby sa na bratislavskych elektrickach modernizovala len vyzbroj, interier a dosadili transparenty (ci uz prazskym alebo brnianskym stylom) -- napriklad na 7085 a 7304 sa mi nepaci nater, ale 7715 a podobne vyzeraju IMHO velmi elegantne.
Ty si to chcel... Spytaj sa S499.1023, je to extrem, ale mas tu aj fobustika a Spectreho, d3ka, verim ze aj ludia ako galiyosha, Sarko, busmech a tak podobne - tak tipujem ze vsetci ti povedia ze T3 je pekna. Jo a este Miki Hrubisko.
Jak ze niesu? Ved ked sa postavim z laminatoveho sedadla, tak ma boli zadok a chrbat, kdezto na calunenom skoro vobec nie. Vsak a preco potom v Brne davaju na laminatove sedadla tie calunene podritniky? Aby boli pekne? V tom pripade to moc pekne nevyzera...
Laminátové sedadlá nie sú nepohodlné, neviem kam na túto momotinu všetci chodíte. Proste si priznajte, že ste v zajatí predsudkov a nepáčia sa vám laminátové sedačky, lebo ich vídate už príliš dlho. A laminátka mala vtedy práce dosť, nepotrebovala robiť sedačky pre Tatru Smíchov.
I.
Nie nie nie... zle si ma pochopil. U Solarisu som myslel pod tym zlepencom to, ze dizajn jednotlivych casti, i ked velmi inovativny a exkluzivny spolu nekonsoliduje. K2S a Karosy 9xx som uviedol len ako priklad na zlepeny dizajn, pricom je uplne jedno, ci je to nove, alebo stare vozidlo - zlepeny dizajn je to aj tak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre
www.elektroline.cz/minicat_menu.php