Presne to bola pohnútka. Zdôrazniť ten odlišný režim. Ak by sa tie pravidlá zrušili (zjednotili), bolo by to len dobré. Ako sme už preberali v inom vlákne, mohlo by to fungovať na báze polepu so štandardizovanými rozmermi.
Pri denných linkách by sa dalo ísť spôsobom nosné vs. doplnkové linky, pričom nosná by mala vždy svoju farbu pri každej reprezentácii. V tom mojom návrhu som však farbou odlíšil smery na účel ľahšej orientácie.
#224270 - verím, že ak by sa niekedy zavádzali označníky s regiolinkami, že to bude po dopravnej optimalizácii a z BA nebude vychádzať jedným smerom 25 liniek ?
#224272 - smer Kramáre, preto sú 64/41, 83/84 a 2xx v jednom "farebnom" zväzku.
(i) Na odchodovej tabuli na Kamennom námestí píše odchody pre opačný smer ?
(ii) Zastávka na Mariánskej nie je stále pripojená na elektrinu – nefunguje automat, osvetlenie ani odchodová tabuľa
(iii) Zastávka na Mariánskej DC naozaj chýba
(iv) Kačice na linke 9 sú nepodarený vtip ?
No tie primestske linky neviem neviem. Skus navrhnut, ako by vypadala napriklad zastavka Prievozska smer mesto, Mliekarenska smer Prievozska ci Patronka (aby to zas nebola tabula o velkosti billboardu)
Je sporné, či odlišovať jednotlivé typy liniek (denné, nočné, regionálne).
Chápem tu pohnútku, že každá má osobitný režim, ktorý musí cestujúci ovládať (pri nočnej linke sa nachádza na zastávke na znamenie - teda musí stáť pre vodiča viditeľne, kým pri dennej linke sa nachádza na stálej zastávke (môže byť hocikde schovaný), pri regionálnej linke je nástup iba prvými dvermi, teda by sa mal podľa možnosti nachystať dopredu k označníku.
Ale jednak sa tieto pravidlá môžu niekedy zrušiť / zjednodušiť ale hlavne tie "kateogórie liniek" sú veľmi krehké a prekrývajú sa.
A to si treba uvedomiť aj také legislatívne detaily a tiež, že vlečka je v súkromnom vlastníctve (nesúhlas vlastníka), že prechádza uzatvoreným areálom (bezpečnostné problémy) alebo že celá logistika v prístave sa nemôže denno-denne odvíjať od (ne)pravidelnosti šotodopravy.
Problém je samozrejme úplne inde. Si spomeň koľko len trvalo vybudovanie zastávky z makadamu vo Vrakuni. Keby to nenaháňala mestská časť tak doteraz tam vlaky nestoja. A to bola funkčná sieť ŽSR a nie vlečka, ktorá nie je v ideálnom stave.
A aký je problém s úvraťou na Novom Meste? Veď RJ mám obojsmerné jednotky. Fíra len presadne na druhé stanovisko a frčal by sme Eurovea. Nevidím v tom problém.
celá fáma o zakonzervovanej zastávke vznikla z toho, že v základoch Eurovey je rátané s koridorom pre podzemnú dráhu, nič tam fyzicky vystavané ešte nie je (a ani by to nemalo zmysel, keďže neboli/nie sú známe definitívne parametre spojenia).
Mať S-vlak do centra by vedelo byť prínosné, lenže keby sa aj podarilo vybaviť papierovačky okolo vlečky, všetky smery okrem Rača-PK získajú strašne okružné vedenie pri ceste okolo Ružinova, čo bez dobudovania zastávok nebude mať pre ľudí zmysel. A z geograficky najlogickejšieho smeru z PB-DS potrebuješ úvrať na Novom Meste...
Zastavka nie je pod Euroveou, ale ma byt pod tym zatial vyasfaltovanym parkoviskom, co je medzi Euroveo a zastavkou Mala scena - ak tam nieco chcu postavit, musia urobit hlbsiu jamu pre zastavku.
V prvom rade ide o vlečku prístavu. Na youtube nájdeš aj mimoriadny vlak, ktorý tam doviezol cestujúcich počas akcie fanúšikov po spojkách a vlečkách Bratislavy.
Ak tam potiahnuť vlak čo by nebol zlý nápad tak určite pod zem.
Toto sa však v ďalekom výhlade rieši tunelom ako pokračovanie z Filiálky do Petržalky. Pod Euroveou by mala byť aj zakonzervovaná zastávka.
V prvom rade ide o bezpečnosť.
S klbákom ak ideš spodom sa musíš preradiť k zastávke cez dva rýchle pruhy z mosta na Bajkalskú.
Možno by stačilo posunúť zastávku o cca. 15m.
Na tom kruháku by sa uživili aj semafory pre zlepšenie priepustnosti od Slovnaftu a zníženie kolízií..
Ak aj je taký príkaz, nechápem k čomu je dobrý. Z tej zástavky sa dá úplne v pohode cez prerušovanú čiaru prejsť do pruhu ktorý vedie po Bajkalskej popod most. Vždy som sa čudoval, prečo tie autobusy jazdia vrchom. A tak isto sa dá vojsť do zástavky za mostom cez prerušovanú čiaru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Pri denných linkách by sa dalo ísť spôsobom nosné vs. doplnkové linky, pričom nosná by mala vždy svoju farbu pri každej reprezentácii. V tom mojom návrhu som však farbou odlíšil smery na účel ľahšej orientácie.
#224270 - verím, že ak by sa niekedy zavádzali označníky s regiolinkami, že to bude po dopravnej optimalizácii a z BA nebude vychádzať jedným smerom 25 liniek ?
#224272 - smer Kramáre, preto sú 64/41, 83/84 a 2xx v jednom "farebnom" zväzku.