Zdravím,
zaujímalo by ma, na základe akých kritérií je autobusová linka považovaná za "nosnú" alebo nie ( https://imhd.sk/ba/media/mn/00001892/Denne-linky-20171221.pdf ). Zopár kandidátov na nosné linky by mi napadlo: L63, L70, L30+37 (tie posledné dve by mohli byť nakreslené len jednou spoločnou čiarou)- Prečo tieto linky sú nakreslené len ako "iné autobusové linky"?
Myslel som si, že záleží na tom, aký má daná linka interval. Lenže napr. L61 (ktorá je nakreslená ako nosná) má veľmi biedny interval 20 minút po väčšinu dňa. Naopak L78 má o dosť lepší interval, ale zas nepremáva počas voľných dní, čo je asi problém.
Ak o tom niekto niečo viete, prosím podeľte sa o vedomosti. Vopred ďakujem.
zaujímalo by ma, na základe akých kritérií je autobusová linka považovaná za "nosnú" alebo nie ( https://imhd.sk/ba/media/mn/00001892/Denne-linky-20171221.pdf ). Zopár kandidátov na nosné linky by mi napadlo: L63, L70, L30+37 (tie posledné dve by mohli byť nakreslené len jednou spoločnou čiarou)- Prečo tieto linky sú nakreslené len ako "iné autobusové linky"?
Myslel som si, že záleží na tom, aký má daná linka interval. Lenže napr. L61 (ktorá je nakreslená ako nosná) má veľmi biedny interval 20 minút po väčšinu dňa. Naopak L78 má o dosť lepší interval, ale zas nepremáva počas voľných dní, čo je asi problém.
Ak o tom niekto niečo viete, prosím podeľte sa o vedomosti. Vopred ďakujem.
(aby to zas nebola tabula o velkosti billboardu)
Ámos
Vzdy si vodici pockaju az auta v "rychlom" pruhu, kde je 50km/hod, nejdu a v pohode prejdu. Niekedy cakaju dlhsie, ale urcite ide o vyrazne mensie cakanie, ako ked stoja v zapche.
A pri tych ktori idu vrchom, ma udivovala NEkolegialita, ze nebloknu pomalou jazdou prijadz z dialnice/Pristavnej, aby sa zapcha zmensila.