Reply on: Novan #224218:
1. 37 uz bola posilnena na 10minut - dalsi priestor na posilnenie je uz pravdepodobne zbytocny . Ak by aj sla 37cka castejsie, tak rovnako pojde do kolony kedze BUS pruhy su dlhodobo brzdene "1 mestkymorganom". A dalsich ludi ti to aj tak nepriláka do autobusov. 2. neviem ci je to riesenie, o par percent pocas "mesiaca zadarmo" stupne vytazenost MHD a po skonceni sa vratia ludia do aut - vysledok strata tržieb
3. ak myslis elektricenky tak ano, listky su OK cenovo, teraz mas uz aj lacnejsie elektronicke listky o 10%,tak naco aj zlacnovat . Vacsina cestujucich ma aj tak elektricenky - tam by som radsej zlacnel rocny listok z tych cca 260 na 200.
Peon
Obec Bezenye je tarifne dosť znevýhodnená: Ľudia tam / odtiaľ cestujúci si musia kupovať CL na úsek "Petržalka - Hegyeshalom" napriek tomu, že ho nevyužijú na celú trasu. Toto je aj pri MPS z Bratislavy do Rakúska: Ešte pred zopár rokmi bolo možné cestovať z Bratislavy až do Schonfeld-Lasse na lístok po Marchegg (bolo to na ňom napísané). Takisto aj z Petržalky až do Pamy na lístok po Kittsee. Teraz si treba kúpiť lístok do Seibenbrunn-Leopoldsdorf, resp. Parndorfu.
Škoda, že na elektrifikovanej trati jazdia motoráky. Jazdia všetky nákladné vlaky cez Rusovce na elektrinu?
A bol by pre ZSSK veľký problém umožniť predaj lístkov cez internet okrem Viedne aj MPS do Rakúska a Maďarska? Aspoň, že do Česka sa to už dlhšie dá (MPS aj na EC). Verím, že na Sekcii odúčtovania tržieb železníc v ZSSK by to zvládli [vďaka iba bezhotovostným platbám cez internet možno aj jednoduchšie ako zo staníc].