Lenže ak to má byť bezpečnostný prvok, tak nestačí, aby to "večer dobre vyzeralo". Pamätám si, že za slnečných dní to veľmi vidno nebolo. A hlavne som nemal pocit, že by sa tým ľudia nejako riadili.
Ani teraz, keď cez Obchodnú chodí všetko a v takmer súvislom prúde, nie je kolízií či rizikových situácií nijak veľa.
Jediný prínos opätovného sfunkčnenia si viem predstaviť v tom, aby sa tým obhájilo zvýšenie rýchlosti... Avšak na tej ulici je tisíc pálčivejších vecí, ktoré si pýtajú investíciu.
Elektrickova trat z namestia pred SND neurobi Obchodnu, ide o charakterom uplne iny priestor. Obchodna ma vela problemov, ale elektricka medzi ne nepatri.
Obchodná teda ani zďaleka nie je kvalitný verejný priestor. Ale otázka skôr stojí tak, či chceme pred SND mať Obchodnú. Rôzna organizácia dopravy a hodí na rôzne miesta.
Slovnaft som dával ako pokračovanie trate. Pýtal si sa prečo mesto bolo proti. Jednoducho v iných trasách je to užitočnejšie ako to pchať krížom cez námestie a rovno pred divadlo.
Aj Landererova je lepšia vzhľadom na komplet obstavanie toho trojuholníka ako návrh JaT.
Mesto by sa proti tej trati malo vyjadrovať samozrejme z tých istých dôvodov ako MK a SND. Je v záujme mesta, aby takáto inštitúcia ponúkala kvalitný kultúrny zážitoj. V záujme mesta je aj kvalita verejného priestoru a bezpečnosť ľudí. Ja ako obyvateľ Bratislavy som aj z týchto dôvodov zásadne proti trati medzi SND a Euroveou.
Čo sa týka trate po Landererke, nehovoríš pravdu. Ciele cestujúcich budú aj v budovách severne od Landererky. Tí to budú mať takto bližšie. Navyše vzdialenosť medzi Landererkou a Pribinovou (a teda Euroveou) je iba okolo 200 metrov a územie južne od Pribinovej je dosť malé, budú tam iba budovy Eurovei a sklad. Vedenie trate po Landererke bohato postačí obslúženiu Eurovei a ešte k tomu lepšie obslúži územie severne od Landererky, ktoré bude mať omnoho väčší dopyt po dopravnej obslužnosti.
Určite by viac vhodnejšia po Dostojevského a Nivách a ďalej smer Slovnaft a Biskupice ako popred divadlo. Mesto by malo hájiť všetkých obyvateĺov a nie len určitú časť . Záber resp. prúd cestujúcich by bol určite väčší ako popred nákupné centrum.
„Máme bohaté negatívne skúsenosti z rekonštrukcie Reduty, sídla Slovenskej filharmónie. Ani použitím najmodernejších materiálov a technológií pri rekonštrukcii budovy, či rekonštrukciou trate sa nepodarilo úplne zabezpečiť odhlučnenie a eliminovanie vibrácií.“
Ja sa vždycky zasmejem pri tej 'rekonštrukcii' trate, ktorá bola od začiatku projekčne a stavebne zle zrealizovaná, ale smiech ma prejde, keď si neskôr uvedomím, že spomenutá firma dodnes rekonštruuje pre DPB trate a v rovnako zlej kvalite.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Tak sa neviem dockat novej ficury ? Dufam, ze aj na mobilnom webe/appke to bude fungovat bezproblemov