Reply on: peste.noire #223152:
A co tak namiesto voloviny typu "zrusenie casti trasy na L32" to urobit tak, aby L33 isla napriklad minutu pred L32? A argument "Ak sa ti to L32 natrepe na Dlháčoch 50-60 ľudí čo ide iba na Molecku a zo 40 čo potrebuje ísť na Mlynskú dolinu, alebo Kramáre, či hl.st., tak 10-20 ostane vonku trčať na zastávke!" je taky, ze "vozia sa mi tam ludia, co si to dovoluju, zakazte im to!" - MHD je na to, aby odviezla ludi z A do B Nie aby ludia z A mali zakazany nastup a museli ist cez C do B. A navyse od posilnenia L32 na cisto 15m/18m linku sa uz nestava/nestalo, ze ludia ostavaju na zastavke.
peste.noire
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.