Teraz trošku odbočím od témy električiek k nášmu IDS.
Vyhľadávač cp.sk mi našiel spojenie z Bernolákova do BA s prestupom v Bernolákove pri kaštieli. Na prestup je tam 5 min (16.00 - 16.05). Prvý spoj má číslo 102444 141 a druhý spoj 102404 142. Keďže 141 a 142 sú čísla po sebe, môžem tomu rozumieť tak, že oba spoje vykonáva to isté vozidlo? Je to totiž pomerne rýchle spojenie, no nerád by som v prípade meškania prvého spoja zostal hore pri kaštieli.
Vyhľadávač cp.sk mi našiel spojenie z Bernolákova do BA s prestupom v Bernolákove pri kaštieli. Na prestup je tam 5 min (16.00 - 16.05). Prvý spoj má číslo 102444 141 a druhý spoj 102404 142. Keďže 141 a 142 sú čísla po sebe, môžem tomu rozumieť tak, že oba spoje vykonáva to isté vozidlo? Je to totiž pomerne rýchle spojenie, no nerád by som v prípade meškania prvého spoja zostal hore pri kaštieli.
MatejBA
"Type c3 – 61 cars (originally 190) – built 1959–1962; seats: 32, standing places: 43"
https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Vienna#Fleet
Sice je to iba vlecny vozen, ale tak to sa povazuje za (sucast) elektricky, ci nie?
A co sa tyka financii WL - to som netusil, ze maju nedostatok penazi na obnovu, som si myslel, ze to tam maju kvoli turistom a sotousom ako T3 v Prahe na L23.