A nevadí, že väčšina K2S je zo 70. rokov? Či majú osláviť päťdesiatiny na petržalskej trati?
Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...
Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.
Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.
Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.
Nevie niekdo, ci ta stara budova posty v Dubravke este stoji? Nieze by som jej nejak fandil pokial je v tomto stave, ale budem v Bratislave buduci tyzden a rad by som si ju vyfotil pred zburanim.
Nakoľko tupé vymleté duté hlavy na Magistráte hlavného mesta Bratislavy v úzkej súčinnosti s dementnými kreténmi z Krajského dopravného inšpektorátu sústavne potláčajú akékoľvek snahy o preferenciu verejnej hromadnej dopravy. Vozidlá MHD musia stáť v kolónach, nedodržiavajú sa stanovené intervaly, vodiči majú kratšie prestávky, výrazne sa znižuje komfort cestovania bežných ľudí. Skúste napísať sťažnosť na info@bratislava.sk a do kópie csaba.farago@minv.sk
Viko
Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...