Reply on: Valec #221625:
Idealna situacia (ak odmyslim pravdepodobne nerealne zatrolejovanie Drotarskej) by bolo zrusit 64, vratit 41 na stanicu, zabezpecit garantovany prestup medzi 41 a 203 na Budkovej a rozumnu nadvaznost 41 na 209 na Sokolskej smer TrMy. V tomto variante by bolo pre obyvatelov Drotarskej zabezpecene dobre spojenie s centrom aj vychodnou castou mesta a este by sa usetrilo.
Petto
keby sa chcelo, mame tu X novych trati, no len nikomu sa nechce nic na Slovensku a obzvlast v BA sa neda nic . Nie su tu novy na fore a v Bratislave tiez nie si tyzden. Stacilo keby niekto viac uvazoval a objednali sa vtedy aj agregatove klbaky par ks z 70 (ved prispela na sola s agregatom, prispela by aj na klbaky) , ktore by mali lepsie uplatenie aj dnes. A ked si predstavim co za v*la je na cele DPB, ze zatrhne aj projekt parcialnych tbusov na ukor elektrobusov - tak co cakame ? To uz radsej mohol zostat Belfi a bolo by tu uz hadam tych 90 novych vozidiel a neboli by CNG šerble tam kde nemaju co byt. VId dnes 2640 na 29tke. ?