Reply on: Dulgerov #221485:
A v opačnom smere by mali vodiči v 209 každé kolo cestujúcim na Magurskej hlásiť, či idú k ústavu srdcových chorôb, alebo až hore k Onkológií, lebo veď všetci pozerajú iba na číslo, nie?Vodič by mal cestujúcim hlásiť iba mimoriadnosti v premávke. Ak hlásiť dojazdy, tak ako súčasť automatického hlásenia zastávok (radšej ako na Trnavskom mýte hlásiť zo všetkých smerov change to the lines to bratislava airport and main railway station).
Ešte lepšie riešenie by podľa mňa bolo tú linku tam nezobrazovať a nechať iba šípku ...
Dulgerov
Ešte ani jeden raz z tychto troch prípadov sa nestalo, že by vodič povedzme na Trnavskom mýte urobil tú najprirodzenejšiu vec, teda otvoril dvere na tej svojej kukani, vyklonil sa a upozornil ľudí, že zatáča k Zimáku. A tak sa situácia opakuje. Naštvaní ľudia, ktorí sa odvezú tam, kam nechcú, nadávajú, hádajte na koho? No na Vás, páni vodiči. Pokojne si môžete povedať, že to nie je Váš problém, keď to na tabuli bolo napísané, ale otvorene poviem, mne to príde ako ignorantstvo a veľká neprofesionalita. A presne takéto situácie potom kazia deň ľuďom a hádajte, čo potom urobia oni? Pokazia deň iným a pri najbližšej príležitosti pokazia deň nejakému vodičovi MHD. Takže toto je presne na zamyslenie. Sťažujeme sa na to, či ono, nadávame a vždy je na chybe niekto iný. Málokto sa pokúsi pozrieť sa na seba samého a na svoje skutky. Zabúdame pritom na akúkoľvek empatiu a ľudskosť...