"Páčia" sa mi takéto výluky bez NAD (keby aspoň ZSSK mala emailový newsletter). http://www.slovakrail.sk/fileadmin/dokumenty/NAD_2017/20._tyzden/Vyluka_maj_2017_ZSR_DNV__Marchegg.pdf
To nemôže ísť z Bratislavy do Marcheggu v tom čase taký minibus ako má Slovak Lines cez Pezinskú babu? Rád by som vedel či za tarifu MPS z Bratislavy budú môcť prípadní cestujúci do Marcheggu, Ganserndofu, Schonfeld/Lassee a Siebenbrunn/Leopoldsdorf cestovať obchádzkou cez Viedeň...
Navyše cestujúcim z Hlavnej stanice do Viedne sa cestovný lístok predraží, lebo na MHD (linka 93) si musia kúpiť cestovný lístok.
A keby bola minibusová NAD, bolo by nereálne admnistratívne vybaviť a prakticky umožniť prejazd cez Cyklomost slobody?
To nemôže ísť z Bratislavy do Marcheggu v tom čase taký minibus ako má Slovak Lines cez Pezinskú babu? Rád by som vedel či za tarifu MPS z Bratislavy budú môcť prípadní cestujúci do Marcheggu, Ganserndofu, Schonfeld/Lassee a Siebenbrunn/Leopoldsdorf cestovať obchádzkou cez Viedeň...
Navyše cestujúcim z Hlavnej stanice do Viedne sa cestovný lístok predraží, lebo na MHD (linka 93) si musia kúpiť cestovný lístok.
A keby bola minibusová NAD, bolo by nereálne admnistratívne vybaviť a prakticky umožniť prejazd cez Cyklomost slobody?
Viko
Prečo by u nás nemohlo fungovať to, čo funguje všade inde? Ako je možné, že Viedeň si postavila Hauptbhf. tak ďaleko od historického jadra? Ako turisti prežijú cestu z Florenca, zoznamovanie sa s obstarožnými tramvajemi a rozsiahlou tarifou PID, že si ešte nevylobovali terminál na Václaváku? (nevravic o chudákoch, čo prídu na Černý most...) Prečo v Bruseli diaľkové linky stoja na Gare du Nord a nie dakde bližšie - buď na G. Centrale alebo námestí pri Beaux-arts?
To je azda riešenie, že miesto úpravy čidiel v označovačoch za pár tisíc vybudujeme terminál za státisíce? Nadobudnú turisti nejakú šialenú traumu za tri minúty jazdy z ASMN za Tesco? Či miesto beztak nutnej opravy verejných priestorov na Kamennom si rozštiepime uzol na dva?