Reply on: 810zssk #219681:
Ide práve o tú úroveň. Poplatok nevadí. V Nemecku/Rakúsku sa napr. vyberá na pumpách skoro všade, obvykle 70 centov ale nie je nezvyklé už ani euro, pričom na 50 centov dostane zákazník voucher na 50 centov, ktorý si môže uplatniť na ich predražený sortiment. Oproti tomu v CZ/SK sa na pumpách väčšinou neplatí. Tu sa situácia od revolúcie otočila o 180 stupňov - po prevrate sa na západe nikde za pumpy neplatilo, u nás na štátnych Benzinách/Benzinolkách hajzle väčšinou neboli (okrem nejaky deviatich náboženských symbolov a tam sa platilo zúrivej hajzelbabe) a u tých pár súkromníkov sa platilo. Nedávno ma pobavili na parkovisku pri motoreste "U Rybiček" asi päťjazyčné cedule pri každom parkovacom mieste pre LKW amieste cca. v znení "Vážení vodiči, na našom motoreste sú WC bezplatné, preto vás žiadame, abyste nevykonávali svoju potrebu na parkovisku".
to sú len vložáky... Bdteer bude fungovať, kábel kúrenia je spojený, niet čo riešiť. Infokábel je zaujímavosťou. Mnohokrát to proste nekomunikuje... Ale to nie je obhajoba..skôr výsmech žopky.
Otázka by teda znela jednoduchšie, miesto vláčenia obratových (pushpull, 671) súprav na trate až do prdelovičiek, by malo mať vačší zmysel točiť špeciál vlak, napr v úseku Zohor-Senec či DNV-PK. vlakokilometer nie je najlacnejší, a u žopky sa počíta akoby bola plne ložená jednotka. Takže druhá jednotka kôli dvom zastávkam.... A zbytok trasy poprázdno... To niet moc dobré. Pár minút pred pravidelným Os by práve dačo takéto pomohlo odbremeniť. Keď už pridávať.
Joyki
Pridáme 4 vlaky ráno (zmestia sa do grafikonu perfektne, dokonca do taktu) v špičke /4:00 - 7:30/
+2 Os vlaky: Galanta - Senec Os int. 30min.
+2 Os vlaky: Senec - Bratislava Os int. 21min.
= Galanta - Bratislava Os+REX int. 14min.
Tak toto by stačilo, ale momentálne kým REXy sú ráno tak full obsadené, ale nestojí sa (8 vozňov), tak Os sú ako indické pútnické vlaky. Evidentná je nedostatočná ponuka pre zastávky.
Zbytok trasy nie je poloprázdny, keďže kým sa vlak vyľudňuje z Bratislavy po Senec, v Senci nastupuje balík a potom zase je silná relácia Galanta - Nové Zámky obojsmerne. Takže vložáky by neboli len pre dve zastávky pred BA.
Od Pezinka je zas problém s priepustnosťou, takže tam už pridať nič nemôžeš, len posilniť kapacitne súpravy, zase hlavne Os.
Od Malaciek jazdia vlaky s tou kapacitou tak-tak na hrane, tiež by sa hodili dlhšie poschodové súpravy.