Reply on: Joyki #219664:
to, čo je na fotkách, nemá riadiaci 
Hej, je mi jasné, že posledné dve stanice pred Bratislavskými z každej radiály (20,50,60) ráno v špičke by nepostačovalo ani zdvojené Bpjo.... Koniec koncov, aj to tak chodilo

zlomok: Stane sa aj najlepšiemu. Aspoň si to prežil. Máme dopravcu kde človek nastúpi, a umrie...doslova...



Inak ale k celkovej debate: Aktuálne neviem, či sa s tým dakto bude zaoberať. Okrem cieľového grafikonu ktorý už ráta s viacerými aspektami vstupujú daľšie prúdy do hry na územi Bratislavy, a ich vjazdom by sa mohlo práve odbremeniť niektorej radiále (uvoľnenie vozov) a tým práve sa presunúť kam treba. Nebudem to tu zariekavať, je to ešte len v plienkach...ale postupuje sa s tým správnym smerom. Inak s tými vložákmi súhlasim, do nejakých 4-5 pushpulov a nejakých 5tich (západné slovensko...) 671 by sa oplatilo vložiť štvrtý voz. Vytočiť vlaky tak, aby tieto jazdili v špičkách by nemal byť problém. Možno pomimo, ale má dakto prehľad o ranných vlakoch zo záhoria do BA čo do kapacity? Čo bolo vypravené vidím, i keď.. Bdt je označenie pre Bd, Bdee, Bdt, Bdteer, Bdgteer, a reálne sa tam vypraví ja Bmpeer či Bdmpeer.... Ale to by bolo za jedno, aspoň vozne vidím. Ale počet ľudí (odkiaľ reálne sa to namačká, kde to množstvo vyskočí.... Skrátka, aký je prúd ľudí.
zlomok
Áno, aj na R býva na vybraných spojoch trojvozová súprava miesto súpravy dvoch krabíc 5047.
Neviem či sa podobné veci dejú aj na trati z Petržalky.
Na jednokoľajnej trati nie je miesto, lebo každý medzistaničný úsek môže byť obsadený iba jedným vlakom, navyše viaceré zastávky ani neumožňujú obeh, sú obyčajným perónom na jednokoľajnej trati. Ďalej nesmieme zabúdať na nákladnú dopravu, ktorá spočíva najmä na jeseň v množstve vlakov s cukrovou repou do cukrovaru, ktorého vlečka je napojená v stanici Siebenbrunn-Leopoldsdorf.
Skúsenosť s NAD mám a musím povedať že je slabá. Najväčším nedostatkom je chýbajúci cestný most cez Moravu. Takisto sa na autobusy NAD čakalo aj dve hodiny. Ale nebyť toho výpadku, tak by som nikdy nespoznal Zuzanu. Hmm, možno by to aj bolo lepšie...
Presmerované REXy nestoja nikde na odklonenej trase. Stoja až vo Viedni na Stadlau. V čase kedy stávali aj na Erzherzog Karl Straße stáli aj tam, ale na inom peróne ako bežne. Občas sa stane že súprava idúca do Bratislavy v tej stanici zastaví lebo čaká na zmeškaný REX opačným smerom, ale ani vtedy tam dvere neotvárajú. Väčšinou sa fíra úmyselne pomaličky prešuche popri peróne a zastaví tak, aby čo najmenej vozňov stálo pri ňom. Neskúmal som či sa dvere odblokujú automaticky pri každom zastavení alebo to musí obsluha vlaku povoliť.