Reply on: TomJ #218227:
Pri víkendovej výprave by to šlo posilniť.Minimalne dva vozy navyše.Teraz ich tam je cez víkend 6 poradí.Potom by trebalo 8 poradí a vyrátať ešte vyrovnavaci čas na Antolskej a prestávku pre vodiča v Ovsisti.Mozno by trebalo aj 9 poradí...napr.83 má cez víkend 12 minútový interval vypravenych je cez deň 9 vozov a vodič má prestávku Pri kríži 20-22 minút záleží koľko mešká.Jazdna doba z Technopolu do Dubravky je 36 minút.L99 má jazdnú dobu 32 minút z konecenej na konečnú plus 4 minúty vyrovnavaci čas na Antolskej čiže keď je zarátaný máme 36 minút.Tak ideál by bolo 9 vozov...čiže o 3 viac co je 6 vodičov navyše ktorých v momentálnom pocte DPB nie je nazvyš.A potom ak by aj boli kto ich zaplatí,kto zaplatí kilometre navyše,naftu.A treba zvazit vyťaženosť pri takom intervale.Z vlastnej skúsenosti viem že L99 cez víkend býva relatívne poloobsadena a v niektorých časových úsekoch dňa aj s počtom cestujúcich do 10 osôb celú trasu linky.Vytazena býva vo voľné dni 7-10hod. A 14-19hod.Ak by sa dala posilniť iba v tieto časy prikladnou delenou smenou na 3 vozy stačili by iba 3 vodici a výkon by bol okolo 8 pracovných hodín len delené na dva krát.
kecho
Elina má spoločný int. 7,5, čiže aj tak pre jednej (keď máš smolu) budeš čakať 14 minút. Nehovoriac o tom, keď sa niekde zdrží 1tka, na ktorú je "naviazaná". Čiže či čakáš 14 alebo 10, to už pri nejakých mínus 4 alebo pri daždi pocítiš. ?
Okrem toho je cez víkend dosť "o náhode" preklad s L83 (Jung/Hálova), keďže jedna má int. 12, druhá 15.