Ja som to pochopil ako linku 2 závlekom cez NM na ZP. Rozdelenie jednej linky na dve konečné už nie je žiaden jednolinkový variant ale len oyebávka, aby to tak vyzeralo.
Tam budeš mať niekde chybu. Ak by šesť spriahadiel ESW predlžovalo dĺžku súpravy len o 90 cm, znamenalo by to, že spriahadlo prečnieva obrys voza len o 15 cm a to by sa ti vozy v oblúkoch zrážali.
Však keby si si prečítal ten pôvodný príspevok, tak tam výslovne zmieňujem, že SU (najmä prvá séria, ktorá mala prepínanie zimné / letné nasávanie MG) kúrili výborne. Tie navyše prišli až po tej úspornej vlne, takže im nikto ani odporové kúrenie neodpájal.
Takže sa to týkalo iba T3 a T3CS, nie však SUčiek? Najmä T3CS z 1975 vôbec nemali kúrenie odpadovým teplom, na rozdiel od sérií z 60. rokov 20. storočia (kde to ale údajne moc nefungovalo), takže to musela byť fakt mraznička, rovnako ako T3M.
Nejaký DPB debil v rámci socialistického šetrenia "vypneme každú druhú lampu" vymyslel odpojiť odporového kúrenia v električkách okrem prvých trojíc, ktoré vyhrievali pieskovače. U K2 to nejako zásadne nevadilo, tam tučno kúril zrýchľovač ale T3 boli mrazničky.
Kľudne už v Rači, ak potiahneš v špičke všetko do Rače. Vôbec sa tomu nebránim.
Počet T3G a T6A5 s platňovými dverami je rovnaký. Už sa to inde riešilo, vymeniť platňové dvere za skladacie sa pri T6A5/III nedá.
Keby DPB a mesto mysleli dopredu, tak mohli tie vozy rovno súťažiť ako 45 metrové. Lenže tu sa dopredu nemyslí. Viď modernizácia Dúbravky alebo spackaný projekt Petržalskej radiály. Zrazu sa objavili peniaze, tak rýchlo rýchlo míňať.
Do predĺženej Petržalky by jazdili pre predĺženie vysúťažené nové "45 metrové" vozy.
Čo je na tých investíciách pochybné? Pre cestujúceho je benefit v zvýšení kapacity. Navyše sa celý systém zjednoduší a bude prehľadný. Skrátením linkových intervalov sa prestupné časy práve skrátia, nie predĺžia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023