Reply on: Rubber38 #217986:
Tych 8-6 minut bol len navrh od brucha a ukazka. Teoreticky sa to moze urobit aj naopak a skratit v spickach niektore spoje po Nam. L. Stura a vsetky by jazdili do Race, alebo len kazdy treti spoj po Vinohrady, alebo vlozene spoje, atd. 
Co sa tyka prestupov, tak jediny chybajuci prestup by bol pod Manderlakom. L1/L2 mas prestup na Safarikovom nam. alebo ak sa vybuduje pri Maderlaku; L1/L3 by malo momentalne Kamenne Nam./Nam. SNP, co by riesila obojsmerna zastavka pri Manderlaku; L1/L4 prestup na obchodnej; L2/L3 mas Spitalsku/Manderlak; L2/L4 prestup na Trnavskom Myte/Legionarskej; L3/L4 prestup na Blumental. A to hovorim o prestupoch na hrane

Tento navrh som robil kedysi a ano, nerata s inym predlzenim ako do Petrzalky. Z jednoducheho dovodu - este vobec nevieme, kedy, kade a ci sa budu tahat nove elektrickove trate. Mozem ti nakreslit peknu schemu vseliakej trasy liniek, ale pokial nevieme ani priblizne trasy, bude to este vacsia fantasmagoria ako to, co som navrhol

Re #217987 Valec: Uprimne neviem ako plna je Raca na elektrickach, ale nestacilo by 3000 os/hod (cca priemer medzi 242 a 356 ludi v 30T) v spicke? Nie je kritickejsi usek od Mladej Gardy do mesta? Plus moj prvy odstavec na Rubbera

Rubber38
To je len jedna z ukážok, ako by toto absolútne nefungovalo, tých vecí sa dá vymenovať viacero na každej radiále, plus na rozdiel od vyššie uvedeného príkladu nemá väčšina koľajových krížení v súčastnosti vytvorené podmienky na pohodlný prestup.
Nehovoriac o strednodobom horizonte, kedy ti "hrozí" dobudovanie ďalších tratí, pôsobiacich ešte väčší rozdiel a rozptyl dopytu na jednotlivých radiálach, či v ich častiach (naozaj budeme voziť z Petržalky každé 3-4 minúty vzduch na Hlavnú stanicu namiesto posilnenia dnešnej L3 kapacitnejšími vozmi? Kam povedie linka z Prievozskej radiály, len dve zastávky na Nám Ľ. Štúra a a späť? Čo v prípade vzniku ďalšej spojky v meste, napr. Dostojevského rad, či Tomášikova? Čo v prípade predĺženia Vajnorskej radiály k Žst Vajnory, bude tam chodiť z Trnavského mýta každý 4. spoj? A vlastne, ako riešiť rozdielny nápor cestujúcich v "krátkych" spojoch po ŽSt NM a v "dlhých" spojoch pokračujúcich ďalej po Vajnorskej, keďže vzhľadom na pokračovanie linky na západnej strane mesta musia byť všetky vozy rovnakej kapacity a v rovnakom intervale (platí pre zlomkov variant)?
Tých otázok je jednoducho príliš veľa. Radšej sa zamerajme na zvyšovanie spoľahlivosti/presnosti el. dopravy, aby bol použiteľný dnešný tabuľkový preklad na radiálach, a nie vymýšľať šotoušoviny ala S-Bahn