Reply on: zlomok #217996:
Však keby si si prečítal ten pôvodný príspevok, tak tam výslovne zmieňujem, že SU (najmä prvá séria, ktorá mala prepínanie zimné / letné nasávanie MG) kúrili výborne. Tie navyše prišli až po tej úspornej vlne, takže im nikto ani odporové kúrenie neodpájal.
Viko
Čomu by pomohlo ťahať prímestské linky až na Vinohrady? Prečo ich nemožno useknúť už v Rači? Koho budú v tom úseku voziť, aby to malo zmysel?
V čom je lepšie nechávať T3G za cenu povyhadzovania T6? Podľa teba má zmysel dlhodobo investovať do výrazne starších skríň len kvôli tomu, že sme hnilí povymieňať dvere???
Aký zmysel má po piatich rokoch od kúpy modernizovať nové Škody a komplet ich prekopávať? A čo by jazdilo do predĺženej Petržalky?
Záverom, DP ušetrí vodičov za cenu pochybných investícií, krása. Aký je v tvojom pláne benefit pre najdôležitejší článok reťazca - cestujúceho, čo by mohol kompenzovať menšiu ponuku spojení a predĺženie prestupných časov??