Tu treba myslieť koncepčne a odbočku k LIDU predĺžiť až do Ovsišťa cez Ekonomickú univerzitu. Tým by táto trať získala oveľa väčšie opodstatnenie a zároveň by čiastočne odbremenila električkovú trať na Jungmannovu/Janíkov dvor (prodpokladám, že existuje významný prepravný prúd Ovsište-Farského-Šafárikovo nám.).
Tak ale to najskôr musí ustúpiť ten chorý názor, že máme časť mesta ktorej sa hodí 20-min. interval a časť mesta, ktorej sa hodín 15 (či 30?) minútový interval. ?
Investor "Lida" využije všetky marketingové nástroje, aby získal podporu pre svoj projekt.
V skutočnosti je to ale asi tak reálne, ako keď si Póór nechal nakresliť k svojmu trnavskému futbalovému štadiónu monorail. ?
Jasne ze L8 k LIDO bude len taka lokalka pre danu oblast ? . Tak som to aj myslel. A pre spojenie z centra to bude asi prave s elektrickou najrychlejsie/najpriamejsie
Aj napriek petícii kde si niekto robí reklamu pred volbami je trať do Petržalky využívaná velmi dobre.
Aj pri L1 čo som tiež tvrdil že sa tam v pohode uživia 30T. Vznikli nové rýchle spojenia...
Prechod do večerného sedla by mal byť o hodinu neskôr. Tak to aj kedysi bývalo z 12min. na 20min. samozrejme za starého linkovania.
Odbočka k LIDU ale nijako nevyrieši prepravu z Petržalky (súčasne zastavanej), takže ak taká odbočka vznikne, môže tam jazdiť napr. dnešná L8.
Inak, nemyslím si, že by Petržalka potrebovala 3 linky po jednej trase... viem si predstaviť zahustenie v rannej špičke (aj v celej sieti), príp. na cca 2 hodiny v rannej špičke polovičný interval na L3 (porieši to aj Raču aj Petržalku).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA