Ja už sa v tom strácam: Keď si niekto kúpi spiatočný lístok vlakom z Bratislavy do Viedne za 14 € (po novom už aj cez eshop ZSSK), tak vlakmi môže cestovať v rámci Viedne, a teda môže ušetriť na MHD?
„Vodič stál na príjazdovej koľaji pred výstupišťom Jungmannova, pričom prvý podvozok vozidla už mal za výhybkou. Dostatočne sa v zmysle prevádzkových predpisov nepresvedčil, do akého smeru je prestavená výhybka a keď začal s električkou cúvať, došlo k jej vykoľajeniu,“ informovala našu redakciu hovorkyňa Dopravného podniku Bratislava Adriana Volfová.
Áno, zistil: Dĺžka vozidla v metroch je väčšia ako IQ vodiča v bodoch. Vidlicová jazda. Obhliadka trate ukázala, že bol v priečnom smere deformovaný koľajnicový pás ako následok, nie ako príčina. Takže ďalši "odborný zásah" do zvršku, tentoraz vynútene a TRABUSTíkmi, autogénom a kladivom, pekne zboku a na kúsku, nech to fajnovo skrehne a v prvom mraze nech sa zlomí...
Chcem sa v súvislosti s týmto opýtať: je možné podhodenie výhybky na tých "spleťových výhybkách", napr. konkrétne cestou hore Nám.SNP, na l.č.4, v prípade Škodovky "vidlicová jazda" a zo 4 podvozkov ten posledný, zadný by zrazu na konci splete odbočil v dosť vysokej rýchlosti (a dosť nečakane) na Obchodnú... lebo dosť pochybujem, že by vodič zbadal, že sa zadná časť po spleti pohybuje o niekoľko cm viac vpravo... ?
Znova - preco tym padom nenechal prejst cely voz do zastavky, a potom celym vozom po "spravnej" kolaji spat do mesta? Co ju v meste chceli otocit na Jesenskeho, ci rovno na SNP?
Pretože dispečer chcel z výstupišťa poslať voz do centra, ale 7501 bola už pred výstupišťom prvým podvozkom za výhybkou a poslal ju cúvať, neuvedomili si to a jeden podvozok sa vydal po spojke na protismernú koľaj.
Slovenske tarifne body su skutocne riesene tak ako pises, tusim aj ceske. Ale v zapadnej Europe to vobec neplati, nepamatam si kedy som naposledy mal tak vydany listok.
S499.1023