To nie je problém len v BA. Rovnako reagujú v Prešove i Košiciach. Keď som bol minule v Martine, kde si spravili kvôli jarmoku (alebo čo to bolo) tiež malú výluku, bolo milé sledovať ako aj tamojší dôchodcovia sa pripojili k celoslovenskej družbe a poctivo čakali a čakali a čakali a čakali.... (A všelijaké stánky, kopec ľudí na ceste a pod. im očividne nevadili)
All: Prednedávnom sa tu rozmohol výraz: "vlky", "vlčáci" atď., atď... Môžete mi, prosím, niekto vysvetliť, kto to vymyslel?
Ani nie zvratenost, ale na niektorych miestach realita. Napriklad Hodzovo namestie. Ak som bol ale zle pochopeny -- suhlasim absolutne s tym, ze cislovat trolejbusy separatne bola blbost. Ked 20 "strolejbusnili", v ziadnom pripade z nej nemali robit 220 a podobne.
Nevie inak niekto, ako na precislovanie trolejbusov do autobusoveho radu zareagovala verejnost v Brne?
Ale aspon som konecne pocul nejake rozumne argumenty, uz bolo aj nacase A podla diskusie na SME je jasne, aky bude cim dalej, tym vacsi problem z vodicmi IGK. Oni si nebudu vediet ani len uvedomit, ze je tu nejaka alternativa voci autu
Citujem: „Magistrát má v pláne zdvojkoľajniť električkovú trať, čím ubudne ďalšia kapacita z cestnej siete. To však prichádza do úvahy až po dobudovaní diaľnice a mosta Košická.“
To nie je len v BA. Práve včera som v PRahe obdivoval vlčicu, ktorá strála na el. zastávke "Nábř. kap. Jaroše" opierajúc sa o ceduľu veľkosti asi 2 m x 1 m s oznámením o výluke:-).
I.
Však hovorím, že teraz už neprečíslovávať. Ale zvrátenosť je už samotné myslenie "dostať sa niekma trolejbusom", vlk myslí na to, akou linkou sa niekam dostane a nie či to bude trombelus alebo smradobus. A zastávka trolejbusu inde ako zastávka autobusu, to je fandovská zvrátenosť, ktorá tomu chaosu ešte nahráva.
I.
Ad Re #21452 Andy: Che!
Mám vážne pochybnosti, či si v roku 2030 niekto v Bratislave okrem prestarnutých dopravných fandov bude pamatať, čo to bol drátolez! Však súdruh ing. Para a súdruhom ing. Bilčíkom cieľavedomo pracujú na ich diskreditácii, ktorá povedie k likvidácii:-(!
I.
Keby VRBUSTi neboli VRBUSTi ale normálni dráteníci, tak ten sexion premostia a tam si spravia provizórny, to može aj takých celých 20 minůt trvať, taká zásadná a náročná úprava parovodu...
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Nevie inak niekto, ako na precislovanie trolejbusov do autobusoveho radu zareagovala verejnost v Brne?