Tiez to tak casto vidim. Myslim si, ze L8 by kludne mohli komplet zrusit a posilnit L9. Spojenie Safko - Obchodna aj tak zastupi L1 po otvoreni Petrzalky
To sa naozaj deje alebo to robis len ty ? Lebo pri tom intervale 8minut mi aj to pobehovanie pride zbytocne a na SNPcku si vsimam ze velmi malo ludi chodi na 8 smer ruzinov....skor sa vsetci hrnu do 9 smer KV a na Kamennom je to 3 4 9 sme Raca/ZP/Ruzinov
Tento vodič L70 sa s tým tiez nes...l. ?
Zo zastávky Prievozská bez spomalenia cez končiaci ľavý pruh, šrafovanú čiaru rovno do ľavého pruhu Bajkalskej. Vodiči IGK sa radšej hromadne pratali ku pravému okraju, v šoku nevedeli čo za záhumenskeho sa za nimi rúti. ?
Nebudeme. L8 bude spájať ako dnes ružinovskú radiálu s Blumentálom a Obchodnou a zároveň po novom Obchodnú s Nám. Ľ. Štúra. A cez Šafko sa otočí späť na SNP, kde už dnes nastupujú ľudia na L8 do Ružinova...
Inak vlastne ako sa bude riesit L8 po otvoreni trate do Petrzalky? Budeme mat zas zbytocny motak z Tr. Myta - Blumental - Obchodna - Kamenne Nam. - Nam L. Stura a spat?
Nebolo by efektivnejsie nez elektricky do druhej radsej zlepsit interval vybranych nocakov v noci pred vikendom? Predlzovanie prevadzky by som videl ako vhodne mozno tak na tangencialnych linkach a inych linkach ktore nemaju vhodny nocakovy ekvivalent.
A kde by si tych cestujucich nabral? Za cenu rusenia busov? Cize by si mal drahsiu a pomalsiu nocnu dopravu? A pri ruseni N34 by si obsluhu starej Dubravky riesil ako
Zavedenim nocnych elektriciek by si do systemu neziskal ani cent navyse. A my hladame sposob ako neproduktivne vykony redukovat, nie pridavat.
Celonocna prevadzka elektriciek sa u nas neoplati, skor by som videl riesenie v predlzeni prevadzky vybranych elektrickovych liniek v piatok, sobotu a den pred dnom pracovneho pokoja dajme tomu do druhej aspon v polhodinovom intervale.
Presne takto to fungovalo ked sa minuly rok rekonstruovali dielne na Trnavke. Nie vsetky sluzby mohli byt z casovych a aj kapacitnych dovodov ukoncene do Krasnan, kde sa robila denna udrzba, tak boli do vypravy zaradovane tak, aby minimalne kazdu druhu sluzbu isli na "oklepanie" do Krasnan a fungovalo to.
Zrejme to má nastavené nejaké tarifné jednotky medzi nástupným bodmi (zrejme obce), s ktorými vzhľadom na elektronický kalkulátor nie je potrebné cestujúcim zverejňovať (na rozdiel od DÚK).
Petto