Reply on: Mike #213078:
Konsenzuálnym riešením by mohlo byť vedenie 84-ky v smere do Petržalky cez Šancovú - Račianske mýto a Mýtnu s napojením na Zochovej. Prinieslo by to opätovné prestupné väzby "na hrane" a nové možnosti spojenia aj pre Petržalku z týchto oblastí. Zároveň by to nebolo dramatické navýšenie vzkm - podľa môjho názoru - win-win...
810zssk
1. Premavka po trase Ruzinov - Obchodna - Namestie SNP - Nam. L Stura - Safko - Namestie SNP - Obchodna - Ruzinov.
2. Premavka po Spitalskej (s rovnakym obratom cez Nam.L.Stura/Safarikovo namestie), s presmerovanim linky 9 na Obchodnu (a tym padom odrezanie Ruzinova od uzla Kamenne nam./Namestie SNP v smere jazdy do centra).
Osobne by som za najvhodnejsie riesenie povazoval trasu cez Obchodnu s obratom cez tunel, nabrezie, Safarikovo namestie (resp. Jesenskeho) a Namestie SNP, ale toto zial pokial viem v oficialnych planoch nefiguruje.