Reply on: TomJ #213072:
Nech je to akokoľvek, spojenie 34 a 84 nebolo podľa mňa vôbec rozumné riešenie. Najväčším negatívom tohto kroku podľa mňa bolo odobratie priameho spojenia na Šancovú ako takú, a teda pridanie jedného prestupu navyše pre tých, čo následne využívali na hlavnej stanici začínajúce linky 61, 74, 201, prípadne ďalšie (Nám. Fr. Liszta bola ideálna prestupná zastávka, lebo ani na jednej zastávke pred ním napr. nestojí súčasne 63 aj 204, takže ak niekto cestuje smerom k Trnavskej, Bajkalskej, ťažko sa mu nadväzuje cesta, nakoľko nemá možnosť výberu z väčšieho množstva spojov, a ak náhodou jeden nestihne, čaká dlho). Myslím, že toto teraz Dúbravčanom chýba a nie sú ochotní akceptovať skutočnosť, že majú síce dve linky, ale prakticky s totožným smerovaním (do Petržalky, kam navyše časť Dúbravky môže použiť aj linku 92 zo ŽST Lamač). Keď už sa malo niečo na linke 34 meniť, malo sa to nejako prekombinovať napríklad s 63-kou, t. j. vytvoriť spojenie Lamač - Petržalka a Dúbravka - Avion alebo niečo iné podobné.
Nie som vôbec zástancom liniek odvšadiaľ všade, ale treba si uvedomiť, že spojenie 34 s 84, ku ktorému sa v krátkom čase pridalo aj skrátenie linky 22 z Kramárov, v Dúbravke jednoznačne vyznelo ako opatrenie smerujúce k vyháňaniu ľudí do áut.
Error 0x007
Ale samozrejme su "obycajni" ludia vsetci za reinkarnaciu L34 a system odvšadiaľvšade, pritom ta L34 oblsluzila max. 5 inych zastavok ako L83/84 (sice dolezite Racko). By som chcel vediet, kolko z tych co su za navrat 34ky ju naouzaj vyuzivali (mimo subehu s L83)...